آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

ناراحتی بازیکنان استقلال و کنایه به مدافع پولدار!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال استقلال

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی امروز با حضور ابراهیمی و بیک زاده برگزار شد.

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری دربی 80 از ساعت 17 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* قبل از شروع تمرین حدد 70 تماشاگر در محوطه کمپ حجازی حضور پیدا کردند تا تمرین را تماشا کنند اما مسئولان کمپ اجازه ورود به آنها را ندادند. وقتی قلعه‌نویی وارد کمپ شد تعدادی از تماشاگران عنوان کردند از شهرستان به تهران آمدند تا تمرین را ببینند که سرمربی استقلال مجوز ورود به آنها را به کمپ را داد.

*امید ابراهیمی هافبک استقلال که به دلیل درد از ناحیه کشاله در کارهای گروهی شرکت نکرده بود امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد تا خیال قلعه‌نویی راحت شود.

*قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و ضمن تاکید بر اهمیت برد در بازی فردا از بازیکنان خواست باید مقابل پرسپولیس به خاطر مردم بازی کنیم و من هم مسئولیت همه نتایج را به گردن گرفته‌ام. شما بروید و برای دل مردم بازی کنید.

* تعدادی از بازیکنان استقلال قبل از تمرین امروز پیرامون مشکلات مالی تیم‌شان صحبت می‌کردند و  مدعی بودند که فصل تمام شد ولی ما هنوز پولی نگرفته‌ایم.

*هاشم بیک‌زاده دیگر بازیکنی بود که روز گذشته به دلیل مسمومیت با آبی‌ پوشان تمرین نکرد. این بازیکن امروز بدون مشکل در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت.

*میلاد فخرالدینی که توسط مردم در نظر سنجی سازمان لیگ به عنوان بهترین بازیکن فصل استقلال انتخاب شده بود امروز با کنایه‌های هم تیمی هایش رو به رو شد. بازیکنان استقلال که متوجه شده بودند فخرالدینی یک دستگاه خودرو برنده شده است به او می‌گفتند باید این خودرو را بفروشد و مبلغ آن را بین بازیکنان تقسیم کند.تعدادی دیگر هم می گفتند دیدی استقلال چقدر برایت شانس داشت تو خودرو بردی ما باید هوا بخوریم.حالا با این خودرو پولدار شدی!

* شکست رئال مادرید در دو دیدار رفت و برگشت مقابل یوونتوس یکی از سوژه های بازیکنان در تمرین امروز بود و آنها درباره عملکرد ضعیف رئال و حذف این تیم صحبت می‌کردند.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن خود پرداخته و سپس در گروه های 4 نفره آقا وسط را انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان به ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی رو آوردند که امیر قلعه‌نویی در این آیتم از مسئولان خواست مردم را با احترام به بیرون از کمپ هدایت کنند تا آخرین برنامه‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

* کریم بوستانی مربی گلرهای استقلال امروز با وحید طالب لو و سایر گلرهای این تیم به تمرین پرداخت.

*قرار است بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک شوند تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------