درخشان: چک هدایتی را برگشت نزده‌ام/ برانکو با شیوه من توانست استقلال را شکست دهد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس دقایقی پیش در این باشگاه حضور پیدا کرد.

 درخشان که ظاهرا برای پیگیری مطالباتش به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، پس از خوش و بش با کارمندان باشگاه درباره کاهش مصاحبه هایش گفت: بهتر بود حرف نزنم تا جو تیم به هم نریزد.


وی شایعه برگشت زدن چک حسین هدایتی را رد کرد و گفت: وقتی چک ایشان در دست من است به این معناست که ایشان متعهد به پرداخت این مبلغ هستند. من که این برگه را از روی زمین پیدا نکرده ام. اینکه ایشان با باشگاه حساب و کتاب دارد به من مربوط نیست. چکی که من دارم به اسم ایشان است و آقای هدایتی موظف به پرداخت است. این چک به همراه نوشته ای در اختیار من است و البته آنقدر می‌ فهمم و معرفت دارم که آن را برگشت نزنم. البته خدا کند این طور نباشد که ما هی برویم و بیاییم تا بخواهیم دستمزدمان را از پرسپولیس بگیریم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پایان همکاری اش با باشگاه گفت: به هر حال سیاست باشگاه بر تغییر بود و من نمی‌ توانم گله ای داشته باشم و این چیزها در فوتبال کاملا طبیعی است. من خوشحالم که تیم را صدرنشین آسیا تحویل دادم و تیم صعود کرد، از این به بعد هم همه چیز در اختیار دوستان است و من امیدوارم با موفقیت همه چیز ادامه پیدا کند.

درخشان در خصوص این اظهارنظر که برانکو با شیوه او دربی را به نفع خود تمام کرده گفت: درباره اینکه من در برد دربی تاثیرگذار بودم باید بگویم منظور من از آن حرف این بود که به هر حال بازیکن ها مدت زیادی با شیوه ما تمرین کردند و یک مربی در فرصت کم نمی‌ تواند تمام سیستم کاری و تاکتیکی را تغییر دهد. البته انشاالله در فصل آینده تیم با تفکرات سرمربی جدید پیش خواهد رفت و امیدوارم با تقویتی که انجام می‌ شود، آقای برانکو هم موفق باشد.

درخشان در پایان الهلال را یک حریف دشوار برای پرسپولیس خواند و گفت: پرسپولیس باید حتما در تهران این تیم را ببرد تا با یک بازی دفاعی در ریاض به دور بعد صعود کند. کار پرسپولیس واقعا سخت است و الهلال تیم بسیار خوبی است. برای اینکه کار به اما و اگر نکشد، حتما باید پرسپولیس در تهران برنده شود و یک نتیجه خوب بگیرد.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------