واکنش مربی استقلال به اظهارات جنجالی فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار ورزشی ,مربی تیم فوتبال استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد سرمربی این تیم در سیزدهمین و چهاردهمین دوره لیگ برتر از ۱۳ تیم پیشنهاد دارد.

ستار همدانی در مورد جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال و اینکه برخی معتقدند قلعه‌نویی شانسی برای ماندن در این تیم ندارد، گفت: این حق طبیعی هیئت مدیره است که در مورد کادر فنی و مسائل دیگر تصمیم بگیرد. اعتقاد من اما این است که مشکلات استقلال به سرمربی برنمی‌گردد و باید در جای دیگری مشکلات را بررسی کرد. این دوستانی که به سمت قلعه‌نویی تیر می‌اندازند بهتر است که منصفانه قضاوت کنند.

وی در ادامه افزود: اعضای هیئت مدیره به خوبی می‌دانند چه مشکلاتی وجود داشت و این را هم می‌دانند که چقدر راه را برای حل مشکلات هموار کردند. دوستان می‌گویند که بعضی از بازیکنان کم‌کاری کردند ولی من این حرف را قبول ندارم، چون این مشکلات مالی بود که باعث شد تمرکز بازیکنان از بین برود. این مشکلات مسائلی را در خانواده به وجود می‌آورد که ذهن بازیکن را به هم می‌ریزد و همین باعث می‌شود تا برنامه‌های مربی مختل شود.

همدانی خاطرنشان کرد: آقایانی که در هیئت مدیره قلعه‌نویی را سیبل کرده‌اند، مگر ادعا نمی‌کردند که پول میلیاردی می‌آورند؟ پس چرا به وعده خودشان عمل نکردند؟ من معتقدم باید منصفانه قضاوت کرد. من نمی‌خواهم از قلعه‌نویی طرفداری کنم و شاید فصل بعد اصلاً در استقلال نباشم ولی او روی زمین نمی‌ماند و اگر رفتنش از استقلال قطعی شود، مطمئن باشید همین حالا از 13 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید هر مربی به استقلال بیاید، این باشگاه با این نگرش و با این مشکلات موفق نخواهد شد و حتی شرایط برای فصل آینده بدتر هم می‌شود. من معتقدم باید کارها را با صداقت و برنامه‌ریزی پیش برد.

همدانی در قسمت دیگری از حرف هایش در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید به استادان و بزرگان مجیدی تبریک بگویم که او را با ادب بار آوردند. در این زمینه بهتر است که مردم قضاوت کنند. آنها می‌دانند چه کسی با کفایت است و چه کسی برای استقلال قهرمانی آورده است. در این فوتبال که خیلی چیزها به هم ریخته است، دیگر نباید تعجب کنیم که بعضی‌ها اینطور حرمت‌شکنی کنند. زبان من قاصر است که بخواهم در مورد حرف‌های این آقا نظری بدهم.

او خاطرنشان کرد: این آقایان از اسم افراد هم سوء‌استفاده می‌کنند تا به هدف‌شان که آمدن به استقلال است، برسند. امثال ناصر حجازی آدم‌های کوچکی نبودند که این افراد بخواهند از اسم آنها استفاده ابزاری کنند. افرادی مثل مجیدی کم نیستند که چنین حرف‌هایی می‌زنند در ضمن بهتر است او توضیح بدهد که منظورش از بی‌کفایتی کادر فنی چه بوده است. آیا منظور او به مسائل فنی برمی‌گردد یا منظور دیگری دارد.

همدانی افزود: بهتر است مجیدی واضح‌تر حرف بزند. البته ما می‌دانیم چطور جواب بدهیم و اهل بی‌احترامی نیستیم ولی بهتر است او بگوید منظورش چه بوده است. آیا کادر فنی از لحاظ اخلاقی بی‌کفایت بوده است؟ آیا از راه‌های غیراخلاقی روزی و درآمد به دست آوردیم؟ اگر مجیدی واضح‌تر حرف بزند ما هم می‌توانیم به او جواب بدهیم. خیلی‌ها فراموش نمی‌کنند او چگونه استقلال را فراموش کرد و چه اتفاقاتی در گذشته رخ داد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------