آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پیش‌بینی‌های رویانیان درباره مزایده چهارم پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری پرسپولیس

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:‌ امیدوارم هواداران هفته آینده هم خصوصی شدن پرسپولیس و هم صعودش در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرند.

 محمد رویانیان در مورد واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: حسین هدایتی شانس بیشتری برای در اختیار گرفتن سکان پرسپولیس دارد و مهم است که بدانیم او برای اینکه پرسپولیس را در اختیار بگیرد همه چیزش را آورده است و آبرو و ثروتش را به میدان آورده است.

وی ادامه داد: هواداران هم همین را می‌خواهند این اتفاق خوبی است که امیدوارم به زودی رخ بدهد و پرسپولیس خصوصی شود و‌ آرزوی دیرینه هواداران عملی شود.

رویانیان در مورد حضور پرشمار تماشاگران در دیدارهای آسیایی گفت: در دیدار با الهلال برای سومین بار است که هواداران پرسپولیس حضور پرشور و پرشماری در ورزشگاه آزادی دارند که این حضور پرمعناست یعنی اینکه آنها پرسپولیس را دوست دارند و پرسپولیس در قلب آنهاست. باید به این علاقه و وابستگی هواداران به پرسپولیس احترام گذاشت و مسئولان با تدبیر و امید سرنوشت خوبی را برای آینده پرسپولیس رقم بزنند.

وی ادامه داد:‌ هواداران در شرایط خاص با حضور 100هزار نفری در ورزشگاه‌ آزادی حامی تیم بودند و امیدوارم امروز پرسپولیس الهلال را شکست دهد و هفته آینده هواداران هم جشن خصوصی شدن این باشگاه و هم صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------