برانکو: در عربستان ما را نمی خورند/ دلیلی ندارد از الهلال بترسیم



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

برانکو گفت که الهلال بهترین تیم آسیاست اما پرسپولیس از این تیم نمی ترسد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درحاشیه تمرین امروز تیمش درباره وضعیت پرسپولیس گفت: «مسابقه برگشت با الهلال مهم ترین مسابقه فصل ماست. ما مقابل قوی ترین تیم آسیا بازی خواهیم کرد. اما با توجه به نتیجه خوبی که در تهران گرفتیم، با امید زیادی به ریاض می رویم و می خواهیم به دور بعد صعود کنیم. صعود پرسپولیس به دور بعدی یک اتفاق بزرگ است. مشکلات ما همچنان باقی است.»


او در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای پرسپولیس قائل هستید؟ گفت: «واقع بینانه نگاه کنیم. من قبلا گفتم که الهلال بهترین تیم آسیاست. ولی ما آن ها را شکست دادیم. بازی دشواری داریم. در عربستان تلاش می کنیم گل بزنیم و از نتیجه ای که در تهران گرفتیم دفاع کنیم.»

سرمربی پرسپولیس گفت: «احتمالا الهلال 70 هزار تماشاگر را به ورزشگاه می آورد تا روی داور تاثیر بگذارد ولی من دلیلی نمی بینم که بخواهیم از الهلال بترسیم. اوضاع دشوار خواهد بود ولی آنجا ما را نمی خورند. ما از الهلال انتظار بازی هجومی داریم. ما از معطل شدن در فرودگاه نمی ترسیم. پلیس از ما حمایت می کند. من یک سال آنجا زندگی کردم و همه چیز خوب است. در کل ما کاری به حواشی نداریم و می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------