واکنش افشارزاده به لغو مزایده چهارم: استقلال را منحل کنید



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از لغو جلسه نتیجه اعلام مزایده چهارم سرخابی‌ها گفت: بهتر است بگویند باشگاه را منحل کنید تا تکلیف همه مشخص شود.

 بهرام افشارزاده در مورد لغو جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس گفت: باید از پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی بپرسید که چرا مزایده امروز لغو شد. چرا شما رسانه‌ها به این مسئله نمی‌پردازید که به چه دلیل تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص نمی‌کنند. چرا انتقاد نمی‌کنید که وضعیت دو باشگاه قرار است چه زمانی مشخص شود.

وی که از خبر لغو نتیجه مزایده چهارم ناراحت بود، تصریح کرد: مردم که بازیچه نیستند که مدام مزایده را به تعویق بیندازیم. به ما می‌گویند با هیچ مربی صحبت نکنید تا تکلیف باشگاه در مزایده مشخص شود اما می‌بینیم که هیچ خبری نیست. بهتر است با این شرایط باشگاه را منحل کنند تا تکلیف همه مشخص شود.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: این کارها سمِ مهلک برای فوتبال ایران و به خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است. یک‌سال است که مدام از برنامه‌ریزی‌ و بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه صحبت می‌کنند اما تکلیف مشخص نشد. زمان به سرعت می‌گذرد و نه با بازیکنی قرارداد بسته‌ایم، نه با مربی. بازیکن و مربی به باشگاه مراجعه می‌کنند و پول می‌خواهند ولی وضعیت روز به روز بحرانی‌تر می‌شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا فشار مجلس باعث لغو نتیجه مزایده چهارم شد، گفت: در مجلس حضور ندارم و این سوال را باید از مقداد نجف‌نژاد رئیس فراکسیون ورزش بپرسید که 135 امضا برای لغو مزایده جمع کرده بود. آقایان باید بگویند که ما چگونه عمل کنیم. ما همه فرصت‌ها از جمله بستن قرارداد با اسپانسر، تهیه لباس‌های فصل بعد و .. را از دست می‌دهیم و هیچ چیزی مشخص نیست.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------