نگاه جالب علی دایی به خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

علی دایی به رضا رشیدپور گفته که حتی اگر پول داشته باشد، حاضر نیست این پرسپولیس را بخرد.

رضا رشیدپور که اخیرا به ورزش علاقمند شده، اخیرا چند بار درباره مسائل ورزشی اظهار نظر کرده است. او در شبکه های اجتماعی درباره خصوصی سازی پرسپولیس نوشت: به علی دایی گفتم چرا پرسپولیس را نمی خری؟ گفت از گرسنگی 6 ماه است شام درست و حسابی نخورده ام، بیایم پرسپولیس را بخرم؟ حتی اگر پول داشتم هم این پرسپولیس را نمی خریدم.

دفعه قبل که حرف های خصوصی علی دایی منتشر شد، مازیار ناظمی این کار را انجام داده بود و دایی به او لقب ضبط صوت داد. حالا باید دید واکنش دایی به این کار رضا رشیدپور چیست و آیا علیه او حرفی می زند یا نه. اما مهمتر از واکنش دایی، نگاهی است که او به ماجرای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس دارد.

دایی یکی از اقتصادی ترین فوتبالیست های ایران است و برخلاف بسیاری از فوتبالیست ها، در کار تولید پوشاک ورزشی و چند بیزینس دیگر است که همیشه هم مالیات هایش را به موقع پرداخت کرده. او هیچ وقت سراغ تیمداری نمی رود چراکه می داند این سیاست گذاری غلط است. دایی حاضر است سرمربیگری کند و سالی دو میلیارد تومان بگیرد اما حاضر نیست از جیبش برای فوتبال خرج کند چراکه این مدل از واگذاری را دور ریختن پول می داند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------