جواد مربیگری را آخر خرداد شروع می‌کند/ نکونام: هدفم کمک به حضور استعدادها در اروپاست



اخبار,اخبار ورزشی ,جواد نکونام

جواد نکونام هنوز از دنیای بازیگری خداحافظی نکرده است. او در نوروز 94 و ساعاتی پس از بازی سوئد از تیم ملی خداحافظی کرد اما همچنان در رده باشگاهی به بازی ادامه می‌دهد.

هفته ديگر ليگ دسته دوم اسپانيا به پايان مي‌رسد و پس از آن معلوم مي‌شود آيا نكونام به بازيگري ادامه خواهد داد يا نه. ولي كاپيتان سابق تيم ملي از همين حالا قصد دارد استارت كوچكي را براي مربيگري بزند. او در بازگشت به ايران مي‌خواهد كار كشف استعدادها را آغاز كند و در اين راه خودش استعدادها را زير نظر مي‌گيرد. نكونام در اين‌ باره به خبرورزشي مي‌گويد: «من به مربيگري علاقه دارم و اين كاري كه مي‌خواهم انجام دهم، جزو كارهايي بوده كه از قديم به آن علاقه داشتم. هميشه دوست داشتم براي فوتبال پايه‌ كاري كنم. من خودم از پايه كار را شروع كردم و مي‌دانم جوان و نوجوان‌ها چه مشكلاتي دارند.


اميدوارم بتوانم در اين راه موفق باشم. به حمايت شما رسانه‌ها هم نياز است تا واقعاً بتوانيم كار كنيم و براي فوتبال پايه ايران مفيد باشيم.» هافبك اوساسونا از 28 خردادماه كار خود را به طور رسمي آغاز مي‌كند. نكونام درباره اهدافي كه در پيش دارد، توضيح مي‌دهد: «هدف من كمك به حضور استعداد در فوتبال اروپاست. با توجه به رابطه‌هايي كه در اسپانيا و چند كشور اروپايي دارم، مكاتباتي كردم و اتفاقاً استقبال هم شد. با باشگاه اوساسونا هم صحبت كردم و آنها گفتند علاقه‌مند به همكاري و پرورش استعدادها هستند. مهمترين هدف من كمك به بچه‌هاست تا بتوانند به فوتبال حرفه‌اي اروپا بروند و پيشرفت كنند چون پيشرفت آنها به فوتبال ايران هم كمك مي‌كند.»


نكونام درباره مشكلات فوتبال پايه ايران مي‌گويد: «متأسفانه ما براي فوتبال پايه كاري نمي‌كنيم، در حالي كه خيلي از كشورهاي دنيا سرمايه‌گذاري مي‌كنند تا بتوانند آينده فوتبال‌شان را بسازند. من اميدوارم به عنوان كوچك‌ترين عضو خانواده فوتبال ايران در اين راه گام كوچكي بردارم.

 

دوست دارم هر كس كه مي‌تواند در اين راه به من و دوستانم كمك كند. محل تمرين ما در ولنجك روبه‌روي دانشگاه علوم بهزيستي است و اگر بازيكن با استعدادي وجود دارد، به ما معرفي كنند.» كاپيتان سابق تيم ملي در پاسخ به اين سؤال كه مربيگري خود را در اينجا آغاز خواهيد كرد، جواب مي‌دهد: «من فقط دوست دارم از تجربياتم استفاده كنم و كار كوچكي براي فوتبال كشورم انجام دهم. من هم مثل هر فوتباليست ديگري به مربيگري علاقه‌مندم و دوست دارم به فوتبال ايران خدمت كنم ولي همان‌ طور كه مي‌دانيد هنوز فوتباليست هستم. هر وقت دوران بازيگري‌ام تمام شد، در اين باره مفصل صحبت مي‌كنم.»

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------