آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش پلاتینی به استعفای سپ بلاتر



اخبار,اخبار ورزشی ,سپ بلاتر

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در پی اعلام کناره‌گیری سپ بلاتر از ریاست فیفا بیانیه‌ای منتشر کرد.

سپ بلاتر شب گذشته (سه‌شنبه) در جلسه‌ای کناره‌گیری خود از ریاست فدراسیون جهانی فوتبال را اعلام کرد. رئیس 79 ساله فیفا که از سال 1998 بدون وقفه در این نهاد بالاترین پست را در اختیار داشته پس از فساد مالی و پول‌شویی اعضای ارشد این نهاد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت اما با این حال چند روز پیش موفق شد با کسب حداکثر آرا برای پنجمین بار بر این مسند تکیه بزند. فشارها اما به قدری بود که وی شب گذشته مجبور شد کناره‌گیری خود را از این پست اعلام کند.

میشل پلاتینی، رئیس یوفا که حالا یکی از گزینه‌های اصلی ریاست بالاترین نهاد فوتبال است با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم خیلی دشوار، شجاعانه و البته درستی بود. به سپ بلاتر گفتم که از پست ریاست فیفا کنار بکش و استعفا بده چون جلوه بدی به فیفا داده است، البته اینکه به یک دوست بگویی باید از پستت استعفا بدهی کار آسانی نیست ولی تاریخ به همین منوال بوده و هست. این را هم با ناراحتی و اشکی که در چشمم حلقه زده می‌گویم، فسادهای زیادی در این مدت در فیفا صورت گرفته است.

سپ بلاتر پس از استعفا از سمتش به عنوان رئیس فیفا تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فیفا (تاریخی بین دسامبر 2015 تا مارس 2016) امور جاری فیفا را انجام خواهد داد. از آن تاریخ، کاندیداهایی مانند بن‌حسین اردنی و پلاتینی فرانسوی برای تصاحب صندلی رئیس 17 سال اخیر فیفا تلاش خواهند کرد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------