زشت‌ترین رفتار با علی دایی شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سرپرست اسبق پرسپولیس گفت: به فوتبال نگاه امنیتی دارند و کاش باشگاه را به پیشکسوتان می‌دادند.

به گزارش فارس، محمد پنجعلی در مورد کلاس فشرده مربیان گفت: فشردگی سنگینی درس‌ها اشکالی ندارد، ما عاشق فوتبال بوده و هستیم و این کلاس‌ها مستثنی از این امر نیست اما این کلاسها چه ثمره‌ای دارد، بستر فراهم نیست؛ فوتبال ما مریض است و مشکل دارد البته در بخش‌های دیگر کشور هم مشکلاتی است ولی ما فقط به فوتبال می‌پردازیم.

وی ادامه داد: کجای دنیا یک باشگاه در یک فصل 5 مدیرعامل عوض می‌کند؟ کجای دنیا این همه به مردم وعده وعید می‌دهند که تیم را امروز و فردا خصوصی می‌کنیم و به مردم می‌دهیم آخرش هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد! پیشکسوتان پرسپولیس می‌توانند این باشگاه را اداره کنند و آدم‌ها و متخصص‌های زیادی دارند، قبل از برگزاری مزایده هم به پروین گفتم پرسپولیس و استقلال را واگذار نمی‌کنند. به نظر من به فوتبال نگاه امنیتی دارند، ان یک واقعیت است، وقتی می‌گویند باید اهلیت ثابت شود یعنی اینکه همه‌چیز تمام است.

پنجعلی تصریح کرد: خواهش من این است اگر فکر می‌کنند پیشکسوتان اهلیت دارند باشگاه را به آنها بدهند و مطمئن باشند که آنها با حمایت مردم می‌توانند پرسپولیس را اداره کنند. در این همه سال دولت پرسپولیس را گرداند و موفق نبود، یک بار هم پرسپولیس را به پیشکسوتان بدهند، چه کسی را باید ببینیم که این اتفاق بیفتد، پول هم نمی‌خواهیم، خودمان باشگاه را اداره می‌کنیم.

سرپرست سابق پرسپولیس با اشاره به توانایی‌های پیشکسوتان اعلام کرد: در جمع پیشکسوتان هم استاد دانشگاه داریم هم دکتر و مهندس، بازیکن ملی پوش هم داریم، جنس ما جور است، مطمئن باشید پیشکسوتان می‌توانند باشگاه را خوب اداره کنند البته کل فوتبال باید خصوصی شود نه فقط پرسپولیس. سیستم فوتبال ما باید خصوصی شود در آن صورت همه باشگاه‌ها خصوصی می‌شوند و هیچ باشگاهی دست دولت نخواهد بود که این مسئله یک پروسه 10-15 ساله است اما همینکه بحث آن مطرح می‌شود جای امیدواری است، در نهایت همه چیز به دست مردم خواهد بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه بعد از برکناری علی دایی شرایط این تیم در فصل گذشته نابسامان شد، گفت: دلم نمی‌خواهد به آن بپردازم. زشت‌ترین کار ممکن را در فوتبال با علی دایی انجام دادند، از این زشت‌تر در فوتبال دنیا نمی‌شد رفتار کرد. صبح همان روز برکناری علی دایی سیاسی من را به دفترش دعوت کرد و گفت که می‌خواهم دایی را برکنار کنم و نظر ما بر روی شماست که من عذرخواهی کردم و گفتم اصلاً حرف این مسئله را هم نزنید، ما می‌خواهیم زندگی کنیم، به چه قیمتی من باید روی نیمکت پرسپولیس می‌نشستم؟

پنجعلی تصریح کرد: علی دایی یک چهره بین‌المللی است، آقای گل دنیاست، احترام او و همه پیشکسوتان مثل پروین، کریم باقری و ... واجب است، وقتی با بزرگان اینگونه رفتار می‌شود و اینگونه به جوانان الگو داده می‌شود چه توقعی از یک جوان خواهیم داشت که این هم نشأت گرفته از همان فوتبال دولتی است که همه‌چیز سر جای خودش نیست و شعارهایی که در مورد شایسته‌سالاری داده‌ایم اگر اجرایی شود ما کشوری هستیم که می‌توانیم در بین 5 کشور معتبر دنیا قرار بگیریم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------