تغییرات گسترده در پرسپولیس/ عابدینی مدیرعامل می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

در یکی از اصلی‌ترین ترکیب‌های پیشنهادی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش دو پیشکسوت این باشگاه عضو هستند.

 قرار است کمیته ویژه‌ای که برای ساماندهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تشکیل شده‌ حداکثر تا آخر این هفته ترکیب جدید هیات مدیره دو باشگاه را اعلام کنند.

منابع خبری می گویند که در هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس دو پیشکسوت این باشگاه حضور خواهند داشت و به نظر می‌رسد که حضور هادی طاووسی و بیژن ذوالفقارنسب در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نهایی شده است.

همچنین به نظر می رسد گزینه اول برای مدیرعاملی باشگاه امیر عابدینی است. قرار است ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه روز سه‌شنبه و یک روز بعد از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام شود.

گفته می‌شود انتخاب سه عضو دیگر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به وزیر ورزش سپرده شده است که پس از تایید نهایی اعلام خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی است که علاوه بر عابدینی، یک مدیر با تجربه اصفهانی در فوتبال کشور نیز مدنظر مسئولان است و در واقع رقابت بین این دو وجود دارد و به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری تصمیم نهایی در این زمینه گرفته خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای اخیر صحبت از ریاست امیررضا خادم بر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود اما ظاهرا قرار شده هیچ یک از معاونان وزیر ورزش در هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال عضو نباشند.
 
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------