اظهارات جنجالی و تند بدنساز پرسپولیس علیه برانکو



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

بازیکنان می‌گفتند تمرینات شما سنگین بود اما راحت می‌دویدیم. آنها هم جلوی سپاهان کم آوردند هم استقلال خوزستان

بدنساز پرسپولیس در مصاحبه‌ای تند و تیز حسابی از برانکو و دستیارانش انتقاد کرده است. او حتی در این مصاحبه مدعی شده که چند بازیکن پرسپولیس با او تماس گرفته و از شرایط بدنی‌شان در زمان این مربی کروات ناراضی بوده‌اند.

 

او در این مورد گفت:«بعد از بازی سپاهان 4 بازیکن بزرگ تیم با من تماس گرفتند و گفتند انگار به دو پایشان وزنه 10 کیلویی بسته بودند. من گفتم آقای X کمکی از دستم برنمی‌آید. آقایان قبل از بازی استقلال خوزستان فشار آوردند و نتیجه نگرفتند. بازیکنان می‌گفتند تمرینات شما سنگین بود اما راحت می‌دویدیم.

 

آنها هم جلوی سپاهان کم آوردند هم استقلال خوزستان. وقتی به بازیکنی که در 30 بازی لیگ حذفی و آسیایی به میدان رفته فشار می‌آورند همین می‌شود. اینها وقتی دیدند نتیجه گرفتند فشار را کم کردند، بعد نوع تمرین را عوض کردند و باز هم نتیجه نگرفتند. برانکو را نمی‌گویم اما دستیارانش چیزی بلد نیستند. معلوم است که وقتی نوع تمرینات چندگانه می‌شود بازیکن آسیب می‌بیند.»

مسعود مومنی می‌گوید که از القادسیه هم پیشنهاد داشته اما بخاطر درخشان و پرسپولیس از این پیشنهاد گذشته است:«باشگاه القادسیه برای به خدمت درآوردن من 4 تا دعوتنامه فرستاد. به من 300 هزار دلار می‌دادند که برای مربی بدنساز پول خیلی خوبی است اما من به درخشان گفتم اگر 300 میلیون دلار هم بدهند، نمی‌روم.ما هم انسانیم. حالا چون چشم آبی نیستیم و «ویچ» و «اوف» دنبال اسم‌مان نیست نباید پول بگیریم و مربی خارجی به فیفا شکایت کند و پولش را بگیرد.اولین چیزی که دستور می‌دادند این بود که به اتاق مربیان سرویس ندهید.

اما کادر فنی جدید در هتل المپیک، هتل آزادی و هتل‌های شهرستان‌ها در کافی‌شاپ‌ها انواع و اقسام بستنی‌ها را میل می‌کردند. چرا؟ چون او خارجی است؟ برانکو کجای فوتبال بوده؟ می‌دانید مشکل حمید درخشان چیست؟ او مظلوم است. اسمش را یک تریلی نمی‌کشد اما در عمل مثل یک دوچرخه می‌ماند. مگر ما در فوتبالمان چند تا درخشان، دایی، قلعه‌نویی و پروین داریم؟»

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------