آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

موافقت منصوریان برای حضور در استقلال/ تکلیف همه چیز مشخص می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال از اعلام موافقت ضمنی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت برای حضور روی نیمکت آبی پوشان خبر داد و گفت: طی امروز یا فردا تکلیف منصوریان را مشخص خواهیم کرد.

به گزارش مهر، بهرام افشارزاده بعدازظهر امروز سه شنبه ضمن اعلام این خبر در مورد آخرین وضعیت کادر فنی استقلال گفت: مذاکرات ما با گزینه هایی که مد نظر داریم همچنان ادامه دارد و خوشبختانه به توافقات خوبی نیز دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به بلاتکلیفی باشگاه استقلال گفت: با بررسی هایی که در حال انجام است قطعا تا پایان این هفته یا ابتدای هفته آینده تکلیف سرمربی و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل مشخص خواهد شد.

افشارزاده با اشاره به نامه ای که برای باشگاه نفت ارسال کرده و پاسخ منفی دریافت کرده است گفت: مسئولان نفت تاکید داشتند به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند استفاده از منصوریان هستند. با این حال اگر امروز و یا فردا با علیرضا منصوریان به توافق نرسیم سراغ گزینه های خارجی خواهیم رفت که در حال مذاکره با آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان خودش با حضور در استقلال موافق است گفت: ایشان موافقت ضمنی خود برای حضور در استقلال را اعلام کرده اما باید با مسئولان باشگاه نفت برای جدایی به توافق برسد. ما هم منتظر پاسخ آنها هستیم.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------