آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان/ اولین دو امتیاز پرید!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام‌جهانی و جام ملت های آسیا برابر ترکمنستان را با تساوی به پایان رساند تا اولین دو امتیاز در این مرحله را از دست بدهد.

به گزارش  مهر، در ادامه دیدارهای هفته دوم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اسپرت تاپلومی به مصاف تیم ملی  ترکمنستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون دقیقه ۲ و مینگازوف دقیقه ۴۵ برای ترکمنستان گل زدند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، محمد حسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، مسعود شجاعی، وحید امیری(۶۷ رضا قوچان نژاد) مهدی ترابی و سردار آزمون به میدان رفت.

شاگردان کارلوس کی روش در شروع این دیدار نمایش خوبی داشتند و خیلی زود به گل برتری رسیدند و می توانستند بر تعداد گل های خود اضافه کنند اما استفاده نکردن از موقعیت ها و زمین نامناسب ورزشگاه این فرصت را از آنها گرفت.

درحالی که تیم ملی ایران خود را برنده نیمه اول می دانست، این تیم ترکمنستان بود که با عبور از خط دفاعی ایران از جناح راست توپی را روی دروازه مهمان ارسال کرد که این توپ زمینی درون محوطه شش قدم به مینگازوف رسید و او با ضربه ای آرام دروازه را باز کرد.

در نیمه دوم تیم ملی فوتبال ایران حملات زیادی را روی دروازه میزبان خود پی ریزی کرد اما بی برنامگی و سردرگمی بازیکنان باعث شد هیچکدام از این موقعیت ها به گل تبدیل نشود. بازی بسته تیم ملی ترکمنستان هم به نتیجه نگرفتن تیم ملی ایران کمک کرد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------