سیاسی این بار از راه دور پرسپولیس را کنترل می‌کند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد نژادفلاح شانس بسیار کمی برای ماندن در این باشگاه دارد و یکی از اعضا گزینه اصلی جانشینی اوست.

 اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی از سوی نصرالله سجادی معرفی شدند که سه عضو از هیئت‌مدیره قبلی باشگاه پرسپولیس مجدد برای این پست انتخاب شده‌اند. در واقع حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی جای حمیدرضا سیاسی و حسین کلانی را گرفته‌اند.

نکته قابل توجه اینکه محمد‌حسین نژادفلاح از زمانی که به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب شد به هیچ وجه نتوانست ارتباط خوبی با هیئت مدیره این باشگاه برقرار کند و حتی در تغییر کادرفنی تیمش از اعضای هیئت مدیره مشورت نگرفت. چنین اقداماتی از سوی وی بارها با واکنش منفی جعفر کاشانی مواجه شد. حتی حسین عبدی نیز به گفته خودش به شکل خوبی از کادرفنی پرسپولیس کنار گذاشته نشد و اخیراً در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم به شدت علیه قائم مقام باشگاه پرسپولیس موضع گرفت.

با توجه به این مسائل بعید است هیئت مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس نژادفلاح را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کند. مگر اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جایی غیر از هیئت مدیره انتخاب شود که بسیار بعید است.

در بین اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس علی‌اکبر طاهری در مقطعی که سیاسی در زندان به سر می‌برد به عنوان جانشین وی کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس انجام داد و ارتباط خیلی خوبی نیز با اعضای هیئت مدیره داشت. از این‌رو احتمال اینکه وی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود زیاد است.

مسئله‌ دیگری که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت، نقش سیاسی در انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است. در این هیئت مدیره هیچ فردی را نمی‌توان وابسته به اسپانسر احتمالی باشگاه پرسپولیس دانست. پیش از این از نشست‌های اخیر سیاسی و امیررضا خادم خبر آمده بود و احتمال اینکه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس بی‌میل نیست بدون اینکه در این باشگاه به طور قانونی سمت بگیرد، حاضر به بر عهده گرفتن هزینه‌های این باشگاه باشد. در همین راستا سه عضو قبلی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با نظر سیاسی به این باشگاه آمدند و هم‌اکنون هم در سمت خود ابقا شدند.

در هر صورت این طور به نظر می‌آید که سیاسی مجدد نه به طور مستقیم بلکه به خاطر برخی مشکلات تمایل دارد از راه دور کنترل پرسپولیس را در دست گرفته و احتمالاً قرار هم نیست اسپانسر جدیدی را در این باشگاه ببینیم.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------