هدايتی پشت پرده آوردن برانكو است/ چند بازیکن در حد پرسپولیس نیستند



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می‌گوید به اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس امیدوار است.

 مرتضي فنوني زاده بازيكن سابق پرسپوليس، از حال و روز اين روزهاي پرسپوليس مي‌گويد. او معتقد است پرسپوليس بازيكنان خوبي در تيم‌هاي ديگر دارد.

در حال حاضر به چه كاري مشغول هستيد؟
الحمدالله در تيم هاي پايه مشغول به كار هستم و از روز شنبه با آمدن آقاي پنجعلي كار را شروع مي كنيم. آقاي مجيد ناييني هم كه از مربيان خوشنام تهران هستند و سرمربي اميدها بوده اند و خوشحالم كه مربي پايه ها شده اند.

نظر شما درباره هيات مديره جديد كه به تازگي اسامي شان اعلام شده چيست؟
بسيار افراد خوبي انتخاب شده اند، اين افراد فوتبالي و از بدنه پرسپوليس هستند كه بسيار اميدوار كننده است.

خبرهايي مبني بر مدير عاملي امير عابديني مطرح شده است.
من با ايشان كار نكرده ام. زماني كه ايشان در دهه هفتاد مدير پرسپوليس شد، فوتبال من تمام شده بود اما ايشان مدير خوب، تحصيلكرده و با دانشي است و سوابق خوبي هم دارد. رييس فدراسيون فوتبال هم بوده. اميدوارم اگر ايشان انتخاب شدند موفق باشند.

بحث رفتن برانكو هم مطرح شده بود.
او با هزينه زيادي به ايران آمده و زحمت ايشان را آقاي هدايتي كشيده. نفراتي هم كه ايشان خواسته اند اگر به پرسپوليس اضافه شوند انشالله تيم خوبي خواهيم داشت، هرچند اين فصل زياد نتيجه جالبي نگرفت. مخصوصا در آسيا، اما ايشان با شناختي كه از تيم دارد بهتر است بماند.

با اين اوضاع پرسپوليس از بقيه تيم ها عقب نيفتاده است؟
بله، هميشه پرسپوليس چندماه از كارهاي نقل وانتقالات عقب بوده و ضعيف عمل كرده اند. چون هم بي برنامه عمل مي كنيم هم بودجه به موقع  نمي رسد. اميدواريم تحولات جديد باعث شود هركاري كه مي كنند و هر كسي كه سر كار مي آيد در نهايت به نفع پرسپوليس باشد.

گفته مي‌شود مهدي طارمي از كويت پيشنهاد دارد.
من مهدي طارمي و پدرش را مي شناسم، وضع مالي بدي ندارند اما نمي دانم چرا چنين تصميمي گرفته، كاش يكي، دو سال در پرسپوليس مي ماند و به تيم كمك مي كرد بعد مي رفت. براي خودش هم خوب نيست، هرچند پول زيادي مي گيرد اما در نهايت فوتبالش تضعيف مي شود. بگذاريد سيد جلال حسيني برگردد و ببينيد آيا همان سيد جلالي است كه از ايران رفت؟ مخصصا كويت كه تازه سري در سرها درآورده و ليگ ضعيفي دارد.

به نظرتان پرسپوليس در كدام پست بازيكن مي‌خواهد؟
من هميشه مي گويم اين تيم بازيكنان خوبي دارد ولي در تيم هاي ديگر. اينها به درد تيم هاي ديگر مي خورند و غير از چند نفر مثل محمد نوري و هادي نوروزي يا همين طارمي و سوشا، چهار، پنج تاي ديگر در حد و اندازه هاي اين تيم نيستند. خود برانكو هم اعلام كرده خيلي ها را نمي خواهد. در همه پستها كمبود داريم مثلا نورمحمدي تا به حال در چند پست بازي كرده . درون دروازه هم سوشا تنهاست. بايد يك گلر ديگر اضافه شود. اميدوارم پرسپوليس امسال تيم خوبي شود و خواسته هاي آقاي برانكو را براورده كنند تا تيم منسجم و خوبي داشته باشيم تا هواداران با استاديوم ها آشتي كنند.

اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------