آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

آخرین تحولات در مذاکره استقلال و استیماچ



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیر برنامه‌های استیماچ می‌گوید تکلیف این مربی کروات تا دو تا سه ساعت دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرهوشنگ سعادتی، مدیر برنامه‌های ایگور استیماچ گزینه مدنظر سرمربیگری تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی با هیات مدیره داشتیم اما هنوز قرارداد امضا نشده است. همه چیز در دو تا سه ساعت آینده مشخص می‌شود چرا که نظر وزارت ورزش مهم است و به این ترتیب قرار است با ما تماس بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه‌اش با هیات مدیره استقلال سجادی هم بوده یا نه گفت: خیر آقای سجادی در این جلسه نبود.

سعادتی در ادامه صحبت‌هایش با تکذیب اختلاف 200 هزار دلاری استیماچ و استقلالی‌ها بیان کرد: من اختلاف 200 هزار دلاری استیماچ و استقلال را تکذیب می‌کنم. البته یک سری اختلافات مالی بود،‌ اما 200 هزار دلار صحت ندارد. به هر حال ما منتظر تماس استقلالی‌ها هستیم و اگر شد در این تیم هستیم و اگر نشد هم که هیچ.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد استیماچ و استقلال قطعی است، گفت: همان طور که گفتم چیزی نهایی نشده و ما منتظر تماس هستیم اما در مجموع خوش‌بین هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استیماچ در صورت حضور در استقلال استقلال فصل بعد تیم را خودش می‌بندد و چقدر با شرایط ایران آشنایی دارد بیان کرد: طبیعتا آقای استیماچ از بازیکنان ایرانی شناخت کافی ندارد. او چند بازی استقلال را دیده و تنها برخی بازیکنان این تیم را می‌شناسد.

سعادتی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا میان استقلالی‌ها و استیماچ درباره دستیار خارجی وی در استقلال اختلاف نظر جدی شکل گرفته است گفت: آقای استیماچ در مذاکرات‌شان گفتند که علاقه‌مندند یک مربی جوان ایرانی یا از بزرگان استقلال که تازه فوتبال را تمام کرده به عنوان دستیار استفاده کنند و تنها یک دستیار با خودشان به ایران بیاورند. کلیت صحبت استیماچ و استقلال این بود و اگر قرارداد ببندیم این قرارداد یک ساله خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ایگور استیماچ در پاسخ به یک سوال مبنی بر اینکه آیا می‌داند در ایران در صورت یکی، دو شکست، سکوها علیه‌اش می‌شوند، در پاسخی کوتاه گفت: همه جای دنیا همین است و این چیز جدیدی نیست.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------