قلعه‌نویی و تراکتورسازی رازهای باقیمانده لیگ!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

با حضور قطعی پرویز مظلومی در باشگاه استقلال امیر قلعه‌نویی آینده خود را در تیم دیگری جستجو خواهد کرد.

امیر قلعه‌نویی که به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب در استقلال در دو فصل گذشته شغل خود را در این باشگاه از دست داد، تا لحظات آخر به دنبال رخ دادن اتفاقی برای بقا در جمع استقلالی ها بود اما نهایتا این مساله اتفاق نیفتاد تا قلعه‌نویی از جمع تیم های بزرگ بیرون باشد.

این اولین باری است که قلعه‌نویی بعد از سال 2007 در چنین موقعیتی قرار می‌ گیرد. قلعه‌نویی در آن سال پس از هدایت تیم‌ملی به مس کرمان رفت و سپس از آنجا به استقلال آمد. سرمربی سابق آبی‌پوشان که در دو ماه گذشته با هیچ رسانه ای گفت‌وگو نکرده، شب گذشته در محفلی خودمانی حضور داشت و با علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس گفت‌وگوی مفصلی کرد و از تصمیماتش درباره آینده گفت.

اما این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که شایعه ای بین فوتبالنویس ها به راه افتاده و آن حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی است. باشگاه تراکتورسازی با وجود آنکه علاقمند به ادامه همکاری با تونی اولیویراست به دلیل درخواست های این مربی هنوز نتوانسته به توافق نهایی با وی برسد.

 

اولیویرا طلبش را می‌ خواهد و تراکتوری ها نگران اند اگر به تونی پول بدهند، او به ایران نیاید. این مساله به همراه فهرست گران قیمت او مهمترین موانع عقد قرارداد با این سرمربی پرتغالی هستند. تراکتور که تا به حال موضوع را مسکوت نگه داشته، به مرور باید در این باره تصمیم بگیرد و شاید مربی دیگری را مثل سال های گذشته جانشین تونی کند.

 

در حال حاضر در بین مربیان بزرگ بیرون نشسته علی دایی و امیر قلعه‌نویی بیش از همه اسم و اعتبار دارند و شاید دوباره این اسامی در یک نقطه با هم تلاقی کنند. البته قلعه‌نویی خاطرات خوشی از پایان کارش در تراکتورسازی ندارد و ناظران احتمال حضور او در این باشگاه تبریزی را بسیار ضعیف ارزیابی می‌ کنند.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------