آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بلیت های ۲۰۰ هزار تومانی پشت در سالن والیبال!



اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات والیبال

تعداد زياد علاقه مندان تماشاي دو ديدار بين تيم هاي ملي واليبال ايران و آمريكا در استاديوم آزادي فرصتي براي برخي از سودجويان شد تا بليت هر كدام از اين ديدارها در دقايقي پيش از آغاز تا ٢٠٠ هزار تومان هم فروخته شود.

 شاید دست خیلی‌ از علاقه مندان از خرید بلیت کوتاه ماند اما بسیاری از کسانی هم که موفق شدند صندلی نداشته و از روی سکوها مسابقه را تماشا کردند.

باوجود فروش ۵ هزار بلیت اینترنتی در هر یک از ٢ دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا شرایط آن‌طور که تصور می‌شد پیش نرفت و بازهم نظم و ترتیب برقرار نشد حتی بسیاری از کسانی که بلیت خریداری کرده بودند مجبور به نشستن روی سکو شده و از آن‌جا مسابقه را تماشا کردند البته تعدادی از تماشاگران هم که بلیت داشتند نتوانستند وارد سالن شده و بدین ترتیب بی نظمی در چنین رقابت هایی که علاقه مندان زیادی دارد همچنان به قوت خود باقی ماند.

اختلال در عبور و مرور گوشه ای از این بی نظمی بود که به دلیل حجم زیاد تماشاگران در سالن اتفاق افتاد به طوری که هیچ کس به دلیل ازدیاد جمعیت، کسی نمی توانست به راحتی از سالن خارج شود یا از امکانات بهداشتی استفاده کند.

اما از طرف دیگر سودجویان نیز در این مدت بیکار ننشسته و بلیت این دو دیدار را با قیمت های بالا در بازار سیاه خرید و فروش کردند حتی در دقایقی مانده به آغاز مسابقه برخی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان بلیت تهیه کرده و موفق به ورود به داخل استادیوم شدند.

درست است که در چندسال اخیر به دنبال موفقیت‌های والیبال خیل طرفداران این رشته نیز افزایش یافته و افراد زیادی مشتاق حضور در استادیوم هستند اما انتظار می‌رود نظم و ترتیب در برگزاری چنین رقابت‌هایی نیز افزایش یابد.

مسئول انفورماتیک فدراسیون والیبال در گفت و گو با شفقنا ورزشی، با اشاره به این که فدراسیون در هر بازی ۵ هزار بلیت را به صورت اینترنتی فروخته است، گفت: برای ثبت نام خرید اینترنتی بلیت به شماره کارت ملی و برای تحویل حتما نیاز به کارت ملی بود.

میلاد افجه ای در پاسخ به این سوال که چرا عده ای از کسانی که بلیت خریداری کرده بودند روی سکوها نشستند بیان کرد: این ایراد وارد است و من از همین جا از مردم عذرخواهی می کنم ولی متأسفانه صندلی های استادیوم آزادی هنوز شماره گذاری نشده و در واقع بلیت برحسب شماره صندلی فروخته نمی شود بنابراین کسانی که کمی دیرتر بیایند صندلی ندارند و باید روی سکو بنشینند البته ما فقط ۵ هزار بلیت می فروشیم و مابقی بلیت های افتخاری است که به ارگان ها و سازمان ها داده می شود.

مسئول انفورماتیک فدراسیون والیبال درخصوص بازار سیاه بلیت نیز اظهار داشت: بلیت هایی که اینترنی خریداری شده امکان فروششان وجود ندارد چون دارای مشخصات فردی است بنابراین بلیت هایی که در بازار سیاه خرید و فروش می شوند بلیت های افتخاری است که حتی روی آن عبارت "غیر قابل فروش ” هم قید شد اما متأسفانه افراد سودجو از این فرصت استفاده و بازار سیاه درست می کنند و بلیت ها را با قیمت های بالا می فروشند.

اخبار ورزشی - شفقنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------