واکنش منفی هواداران تراکتور به حضور قلعه‌نویی



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

یک شایعه کافی بود تا جو فوتبالی در بین هواداران تراکتورسازی به هم بریزد. سایت‌های تراکتوری در تبریز، روز گذشته که شایعه حضور احتمالی امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در فصل گذشته در تراکتورسازی مطرح شده بود، واکنش تند و منفی به این اتفاق داشتند.

یکی از این سایت‌های هواداری، با انتشار عکسی از روز بازی رفت تراکتورسازی-استقلال، مطلب جالبی نوشته بود. در آن روز، تراکتور تا دقیقه 5+90 از استقلال جلو افتاده بود و داشت بازی را می‌برد اما امیرحسین صادقی روی اشتباه خالد شفیعی، دروازه تراکتور را باز کرد تا امیر قلعه‌نویی از خود بی‌خود شده و پس از دویدن به داخل زمین، پیراهن صادقی را ببوسد که به تراکتور گل زده است. نظرات و کامنت‌هایی که در ادامه این عکس از سوی هواداران آمده بود، قابل تأمل است.

سایت تحلیلی دیگری که بنر یا سرلوحه‌ای با نام و نشان تراکتورسازی و هواداران این باشگاه دارد، با مرور خاطرات فصلی که قلعه‌نویی سرمربی تراکتور بود، ماجرای وعده او را بازنویسی کرد. این ماجرا واقعاً جالب است. قبل از اینکه فصل یازدهم به اتمام برسد، امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت تراکتور، به کنسرت «رحیم شهریاری» دعوت شده بود. در آن شب، شهریاری از قلعه‌نویی دعوت کرد تا روی سن رفته و چند دقیقه‌ای با هواداران صحبت کند.

وقتی حرف‌های قلعه‌نویی روی سن تمام شد، شهریاری از او خواست تا با تراکتور برای فصل بعد نیز قرارداد ببندد که قلعه‌نویی گفت: «قول مردانه می‌دهم با تراکتورسازی قرارداد سفید امضا کنم و در بین مردم خوب این شهر بمانم.» یک هفته پس از این کنسرت و آن حرف‌ها، قلعه‌نویی سرمربی استقلال شد تا هواداران احساس سرخوردگی پیدا کنند.

از آن به بعد، محبوبیت قلعه‌نویی نزد هواداران تراکتورسازی رو به افول گذاشت و به کمترین میزان خود رسید. در حالی شایعه مذاکره با قلعه‌نویی را می‌شنویم که هواداران تراکتورسازی منتظر بازگشت تونی اولیویرا هستند و هیچ مربی‌ای را با این مرد پرتغالی عوض نمی‌کنند اما حالا شایعه حضور مربی‌ای را در تراکتور می‌شنویم که در فصل قبل، قهرمانی لیگ، جام‌ حذفی و حتی سهمیه آسیا را با تیم خوب و پرمهره استقلال از دست داد و دو دربی را باخت.

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------