احمدزاده؛ مجبور به بازگشت به پر‌سپولیس هستم / این بار با شرایط مالی جدید بازی می کنم



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

هافبک-مهاجم فصل جدید پرسپولیس با بیان این که نسبت به گذشته پیشرفت کرده، گفت: «قطعا مسئولان پرسپولیس باید شرایط مالی جدیدی را برای بازی در این تیم وضع کنند.»

فرشاد احمد‌زاده درباره بازگشت مجدد به تیم پر‌سپولیس، اظها‌ر داشت: «به مدت دو سال در تراکتورسازی دوران سرباز‌ی‌ام را گذراندم که ‌در این دو سال عملکرد خوبی هم در این تیم داشتم. مسئولان پر‌سپولیس هم از حضورم در این تیم استقبال کردند و امروز (شنبه) برای صحبت با علی اکبر طاهری، مدیر‌عامل پر‌سپولیس به این باشگاه می روم.»

وی درباره شروع تمرینات پر‌سپولیس، گفت: «تا به حال که با بازیکنان تمرین نکرده‌ام. فقط چند روز پیش به تمرین پر‌سپولیس رفتم و با برانکو صحبت‌هایی را انجام دادام و از او اجازه گرفتم که برای کارهای شخصی به تبریز بروم. امروز برای انجام تمرین به درفشی‌فر می‌روم تا برای شروع لیگ پانزدهم آماده شوم.»

هافبک مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی درباره جدایی از این تیم، خاطر‌ نشان کرد: «دوران سربازی را در این تیم گذراندم و بعد از اتمام قرارداد مجبور به بازگشت به پر‌سپولیس هستم. تراکتوری‌ها هم علاقه داشتند که در این تیم باقی بمانم و به من گفتند که رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه پر‌سپولیس بگیرم، اما خودشان هیچ گونه درخواستی را به پر‌سپولیس نداده‌اند. البته دوران خوبی را در تراکتورسازی داشتم و مدیون این تیم و تماشاگران تبریز هستم.»

وی ا‌دا‌مه‌ داد: «فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای است و بالاخره باید یک روزی از تیمی به تیم دیگر می‌رفتم. الان هم که از این تیم جدا شده‌ام برای تراکتوری‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در این فصل هم برای قهرمانی تلاش کنند.»

احمد‌زاده درباره مدت و شرایط مالی قراردادش با پر‌سپولیس، خاطر‌ نشان کرد: «از گذشته قرارداد بلند مدتی با این تیم داشتم که در حال‌ حاضر دو سال از آن باقی‌ مانده است. طبیعتا نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌ام و باید شرایط مالی جدیدی را وضع کنند، اما امروز به خاطر مسایل مالی به باشگاه نمی‌روم و کارهای دیگری دارم.»

بازیکن جدید پر‌سپولیس با ابراز امیدواری از عملکرد خوب این تیم در لیگ پانزدهم گفت: «پر‌سپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم که در فصل نقل و انتقالات هم بهترین‌های لیگ را جذب کند. قطعا به دنبال این هستیم که تیم خوبی را آماده کنیم.»

وی در تشریح شرایط بازی در تراکتورسازی و پر‌سپولیس، خاطر‌نشان کرد: «بالاخره پر‌سپولیس تیمی است که بیشترین تماشاگران ایران را دارد و این کار را برای بازیکن سخت می‌کند چرا که با انجام کوچک‌ترین اشتباه در شرایط سختی قرار می‌گیرد، اما من هم با تجربه شده‌ام و در دو سال گذشته دو نایب قهرمانی و یک قهرمانی جام حذفی را کسب کرده‌ام.»

احمد‌زاده درباره ترک پر‌سپولیس به خاطر سربازی، تصریح کرد: «آن موقع بازیکن معروفی نبودم و کمتر کسی من را می‌شناخت. در ترک پر‌سپولیس با ناملایمتی‌ها و بد رفتاری مواجه شدم اما آن مسائل را فراموش کرده‌ام و امیدوارم که عملکرد خوبی در پر‌سپولیس داشته باشم.»

بازیکن پر‌سپولیس درباره دعوت به اردوی تیم ‌ملی و خط خوردنش در پایان اردوی نخست، خاطر‌ نشان کرد: «اشکالی ندارد، چرا که باز هم برای رسیدن به پیراهن تیم ‌ملی تلاش می‌کنم. بعد از این با درخشش در ترکیب پر‌سپولیس بیشتر دیده می شوم و به دنبال به دست آوردن جایگاهی در تیم ‌ملی هستم.»

اخبار ورزشی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------