رویانیان: 30 میلیارد از دست سرخابی‌ها پرید



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: متعجبم که چرا وزارت ورزش نسبت به تخلف سازمان لیگ اقدامی انجام نمی‌دهد.

محمد رویانیان در خصوص تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه در این یک سال و نیم آنقدر تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس رخ داده که برخی مسائل و مشکلات برطرف نشده و در ثبت شرکت‌ها هنوز تکلیف ما روشن نشده است. در ثبت شرکت‌ها من، پنجعلی، نژادفلاح، پروین و فروزنده اعضای اصلی باشگاه هستیم و بعد از ما تغییری صورت نگرفته است، امیدواریم که این مسئله هرچه زودتر برطرف شود و مسئولیتی در این مورد بر گردن ما نباشد.

به گزارش فارس، وی افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و به خصوص باشگاه استقلال فرصت‌های بسیار خوب و عالی را در این مدت از دست داده‌اند. آنها می‌توانستند با قرارداد با ایرانسل و همراه اول حداقل 25 تا 30 میلیارد درآمدزایی داشته باشند. حالا به جای اینکه این دو باشگاه قرارداد ببندند سازمان لیگ این کار را انجام داده است که این خلاف قانون است زیرا برقراری ارتباط بین هواداران و تبلیغات از جمله مسائلی است که به باشگاه‌ها مربوط می‌شود نه سازمان لیگ.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تأکید کرد: به خاطر کم توجهی که مدیران عامل باشگاه‌‌ها دارند این اتفاق رخ می‌دهد و برخلاف اصول باشگاه‌هداری اعمال می‌شود در حالیکه دو باشگاه می‌توانستند با این قرارداد ماهانه یک تا یک و نیم میلیارد درآمدزایی کنند و 60 درصد هزینه‌هایشان را از این طریق به دست آورند. من اعلام آمادگی می‌کنم که می‌توانم هم به باشگاه استقلال و هم به پرسپولیس در این زمینه کمک کنم تا حق و حقوق خود را بگیرند. چرا باید این پول به جیب سازمان لیگ برود. متعجبم که چرا وزارت ورزش در این زمینه بی‌توجه است. من حاضرم بدون هیچ ادعایی این مسئله را برعهده بگیرم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------