آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

حمید درخشان : تیم من هجومی بازی می‌کرد اما تیم برانکو دفاعی است



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از دست دادن گابریل و سید جلال حسینی استباه بزرگی است، گفت: برخی بازیکنان مدعی که خواهان دریافت مبالغ میلیاردی هستند، حتی ۲۰۰ میلیون هم نمی ارزند.

حمید درخشان روز دوشنبه  گفت: واقعا نمی دانم در خصوص شرایط امروز پرسپولیس چه باید بگویم، متاسفانه مدیران باشگاه باید در مرحله اول به فکر حل مشکلات گذشته باشند تا بتوانند سراغ جذب بازیکن بروند.

وی ادامه داد: تعدادی از این بازیکنان باید از پرسپولیس کنار گذاشته شوند و باید پول فصل گذشته بازیکنان نیز پرداخت شود.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در مورد اینکه اگر هدایت این تیم را عهده دار بود چند درصد از بازیکنان را حفظ می کرد، گفت: اگر من سرمربی بودم نهایتا ۵۰ درصد از بازیکنان را حفظ می کردم.

وی در رابطه با اینکه برانکو خواهان صادر شدن رضایتنامه گابریل بوده، تصریح کرد: واقعا از دست دادن این بازیکن اشتباه بزرگی بود و هیچ توجیهی نمی توان برای این تصمیم پیدا کرد. این رفتار کاملا سلیقه ای بود و به اعتقاد من گابریل از نظر اخلاقی و فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیر گذاری بود.

درخشان اظهار کرد: متاسفانه شنیدم سرمربی تیم به حضور سید جلال حسینی نیز چندان علاقه ندارد. او بازیکن بسیار با کیفیتی است و واقعا حیف است چنین بازیکنانی را از دست بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند در فصل جدید مدعی قهرمانی باشد، گفت: این مساله کاملا به بازیکنانی که جذب می شوند، ارتباط دارد. اگر تیم خوب بسته نشود قطعا پرسپولیس هم مدعی نخواهد بود.

سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: متاسفانه رقم قرارداد بازیکنان هم به شکل غیر اصولی بالا رفته و بازیکنی که شاید ۲۰۰ میلیون هم ارزش نداشته باشد، خواهان دریافت یک میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه باید بازیکنان ارزشمندی را جذب کند و به اعتقاد من رفتار طاهری در مقابل بازیکنانی که مبالغ میلیاردی می خواهند، کاملا صحیح است. سال گذشته بازیکنی در تیم بود که ۹۰۰ میلیون از پرسپولیس پول گرفت، اما هیچ تاثیری برای تیم نداشت.

درخشان خاطرنشان کرد: باید سیستم جذب بازیکن در تمامی تیم ها اصلاح شود زیرا این رفتار که برخی مدیران مقابل بازیکنان بی ارزش می ایستند و برخی دیگر از مدیران به جای همراهی با گروه اول پول های مد نظر بازیکنان را می پردازند، تصمیم بسیار اشتباهی است. قرار نیست در فوتبال ایران همه بازیکنان میلیاردی باشند زیرا در هر جای دنیا فقط چند باریکن رقم بالا دریافت می کنند.

وی در خصوص دفاعی بودن برانکو، گفت: تیم من بسیار هجومی بازی می کرد و اگر یک بازیکن گلزن در اختیار داشتیم و یک مقدار هم خوششانس بودیم می توانستیم پرسپولیس مد نظر هواداران را بسازیم. مطمئن باشید هواداران از برانکو هم فوتبال زیبا می خواهند و شاید تنها تا ۳ بازی سیستم دفاعی را تحمل کنند.

درخشان در پایان اعلام کرد لیگ امسال نسبت به قبل پیشرفت زیادی نخواهد داشت و بازهم با همان کیفیت لیگ برتر می شود.

اخبار ورزشی - نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------