شروع دوباره دعواهای تکراری کروش با فدراسیون/این بار اختلاف 550 هزار یورویی!



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

کروش با دلخوری از ایران رفته است و دوباره تهدید کرده تا زمانی که پولش را نگیرد به ایران برنمی گردد.

 همین روز گذشته بود که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اگر خواسته کارلوس کروش فراهم نشود او 6 مرداد ماه به تهران بر نمی گردد. سرمربی تیم ملی طلب 700 هزار دلاری دارد و او این بار هم راه تهدید را پیش گرفته تا شاید بتواند از این طریق به پولش برسد.

ماجرا از این قرار است که در ابتدای سال 2015 و با شروع فاز جدید قرارداد کارلوس کروش بعد از جام ملت ها، سرمربی ایران هنوز پولی را دریافت نکرده است. رقمی که با احتساب دستمزد دستیارانش رقمی در حدود 550 هزار یورو می شود.

کفاشیان پس از عید بارها و بارها در خلال مصاحبه هایش عنوان کرده است که فدراسیون زیر دستش مشکلات مالی دارد و نمی تواند مبلغ قرارداد کارلوس کروش را پرداخت کند. او که با انجام این مصاحبه ها توپ را به زمین وزارت ورزش می انداخت در تلاش بود تا این مبلغ را از آنها بگیرد اما مسئولان وزارت خانه هر بار به بهانه ای پا عقب کشیدند و هرگز حاضر نشدند تا زیر بار پرداخت این رقم بروند.

بازی تازه شروع شده است و از این پس و هر بار که نوبت به پرداخت اقساط دستمزد کروش برسد این حاشیه ها دوباره به وجود می آید. با این شرایط هنوز مشخص نیست که دستمزد فعلی کارلوس کروش را چه کسی پرداخت خواهد کرد. کروش با دلخوری از ایران رفته است و یک بار دیگر حرف از این است که او تا پولش را نگیرد به ایران برنمی گردد!

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------