صبر کنید، امسال حاشیه ندارم !



اخبار,اخبار ورزشی , پیام صادقیان

پیام صادقیان سرانجام تیم جدیدش را انتخاب کرد تا فصل آینده پیراهن زردرنگ نفت تهران را بر تن کند.

او برای فصل بعد در تفکرات برانکو ایوانکوویچ جایی نداشت و فصل بعد شاگرد علیرضا منصوریان خواهد بود.

چرا نفت را انتخاب كردي؟
نفت شخصيت تيمي بالايي دارد و من با اين كادر فني 3 سال كار كرده‌ام. من با منصوريان و بازيكنان نفت ارتباط بسيار خوبي دارم و همه آنها دوستان من هستند. نفت در آسيا هم حضور دارد و در ليگ‌ برتر هم مدعي قهرماني است. دوست داشتم جايي بازي كنم كه سرمربي به من اعتقاد داشته باشد و اينجا فضا براي پيشرفت فوتبالي‌ام فراهم است. مي‌خواهم با آرامش فوتبال بازي كنم و در نهايت قرارداد 2 ساله امضا كردم.

مسائل مالي برايت چقدر مهم بود؟
اصلاً اين موضوع برايم مهم نبود و به هيچ عنوان در اين مورد بحثي انجام ندادم. من فقط براي پيشرفت فوتبالم به اين تيم آمدم. امسال فقط به يك چيز فكر مي‌كنم؛ فوتبال، فوتبال و فوتبال. براي من پول اصلاً مهم نيست. مسئولان باشگاه نفت هم با من برخوردي محترمانه داشتند و خوشحالم كه در اين باشگاه باشخصيت و منضبط، فوتبال بازي خواهم كرد.

از اينكه پيراهن تيم بزرگي مثل پرسپوليس را از دست دادي، حسرت نمي‌خوري؟
براي ماندن در پرسپوليس هر كاري كه لازم بود، انجام دادم ولي در ليست برانكو نبودم. من براي پرسپوليس و اين مربي آرزوي موفقيت دارم. هواداران پرسپوليس در اين چند سال روي خوش نديدند و من اميدوارم برانكو در فصل آينده پرسپوليس را به موفقيت برساند. الان بازيكن نفت هستم و تمام تمركزم روي موفقيت اين تيم است و نفت واقعاً بازيكنان و كادر فني باشخصيتي دارد.

بزرگ‌ترين هدفت در نفت چيست؟
من به اينجا آمدم تا با نفت قهرمان آسيا شوم و در ليگ ‌برتر هم به قهرماني برسم. هدف مهم ديگرم، رسيدن به پيراهن تيم‌ ملي است و براي اينكه در تيم ‌ملي باشم، خيلي انگيزه دارم.

فكر مي‌كني دوباره پيراهن پرسپوليس را بر تن كني؟
يك روز قطعاً به پرسپوليس برمي‌گردم. من قبل از اينكه با نفت به توافق برسم، به مادرم زنگ زدم و شرايط را برايش توضيح دادم. دوست دارم هميشه او را خوشحال كنم. مادرم هم گفت كه امضا كنم، او گفت دعايم پشت ‌سر تو است و مي‌دانم كه به خواسته‌هايت مي‌رسي.

چرا به خارج از ايران نرفتي؟
من از قطر، ژاپن، اسلواكي، بلژيك و... پيشنهاد داشتم. در اين زمينه با خيلي‌ها مشورت كردم و صلاح بر اين بود كه حداقل يك سال در ايران بمانم و خودم را ثابت كنم چون در فصل گذشته عملكرد خوبي نداشتم. مطمئناً از نفت به اروپا مي‌روم و به اين هدف هم مي‌رسم.

برخي معتقدند تو تغيير نخواهي كرد و دوباره حاشيه خواهي داشت. نظر خودت چيست؟
آنهايي كه چنين نظري دارند، بهتر است صبر كنند. آنهايي كه مي‌گويند پيام تغيير نمي‌كند، منتظر شروع فصل باشند. الان حرفي نمي‌زنم ولي خيلي چيزها را ثابت خواهم كرد. من انگيزه زيادي دارم تا خيلي چيزها را ثابت كنم و گفتم كه امسال هيچ چيز از جمله پول برايم مهم نيست. من به نفت آمدم تا فقط فوتبال بازي كنم و به هدف‌هاي مهمم برسم. اميدوارم جواب اعتماد مجموعه نفت را بدهم. متأسفانه در فصل گذشته حاشيه‌ها نگذاشت كه كارم را انجام دهم. توانايي فني من را همه مي‌دانند و مي‌توانم كارهاي سختي انجام دهم.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------