آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

آمار عجیب ملاقات های وزیر ورزش و نماینده ها



اخبار,اخبار ورزشی , وزارت ورزش و جوانان

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان مهم ترین اقدامات و فعالیت های این معاونت را از ابتدای دولت تدبیر و امید تشریح کرد.

به گزارش  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ، از مهم ترین اقدامات معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان می توان به سه هزار و چهارصد و دو ملاقات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که ششصد و هفتاد ملاقات توسط وزیر ورزش و جوانان و دو هزار و هفتصد و سی و دو مورد آن توسط معاونین و سایر مسئولان وزارتخانه انجام شده است.


از دیگر فعالیت های مهم این معاونت می توان به پیگیری شصت و نه سوال نمایندگان مجلس اشاره کرد که پنجاه سوال پس گرفته شده و نوزده سوال در حال پیگیری است.


در همین راستا نیز به پنجاه مورد از صد و هفت تذکر نمایندگان پاسخ داده شده که رسیدگی به پنجاه و هفت تذکر دیگر در حال اقدام است.


معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان پنج هزار و چهارصد و سه مکاتبه مطالبات حوزه های انتخابی نمایندگان مجلس را هم در این مدت انجام داده است .


برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر برنامه های این معاونت بوده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------