چرا باید یک سرمربی به راحتی از گابریل و سیدجلال بگذرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مربی فصل گذشته پرسپولیس گفت: «پرسپولیس خانه من است و به هیچ عنوان از این تیم به خاطر طلبی که دارم، شکایت نمی کنم.»

 علیرضا امامی فر در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «روز گذشته به باشگاه رفتم اما فرصت نشد با سرپرست باشگاه صحبت کنم. قطعا سعی می کنم ظرف 2 روز آینده با وی جلسه ای برگزار کنم تا شاید بتوانم مبلغی از طلب خود را دریافت کنم.»

وی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس شکایت می کند ادامه داد: «قصد این کار را ندارم زیرا پرسپولیس خانه من است و در گذشته نیز یک بار این اشتباه را در مورد پرسپولیس کرده ام. در ضمن کمیته انضباطی قدرت دریافت پول ما را ندارد و من همین حالا حکم دریافت پول از تیم های پارسه و برق شیراز را دارم اما تا امروز تبدیل به پول نشده است.»

مربی سابق پرسپولیس در مورد میزان طلب خود از این باشگاه گفت: «کل قرارداد من 140 میلیون تومان بود و تنها 40 میلیون آن را دریافت کرده ام. 100 میلیون از پول من مانده و امیدوارم بتوانم آن را دریافت کنم.»

وی تصریح کرد: «سال ها در پرسپولیس بازی کرده ام و باید حرمت پیشکسوت بودن من حفظ شود. متاسفانه در کشور ما تنها در مصاحبه ها به پیشکسوتان احترام می گذارند ولی در عمل هیچ خبری از این مسایل نیست.»

مربی سابق پرسپولیس همچنین عنوان کرد: «همیشه فقط به کسانی که سر کار هستند توجه می شود اما این شیوه غلطی است. خوشبختانه مربیان و مدیران جوانی به فوتبال ایران اضافه شدند که می توانند نسل خوبی را برای فوتبال ما تربیت کنند.»

امامی فر در ادامه خاطرنشان کرد: «امیدوارم از این مربیان حمایت شود تا امثال یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان در فوتبال ایران هر روز بیشتر شوند. وقتی از تیم بزرگسالان پرسپولیس کنار گذاشته شدم نژادفلاح خواست تا هدایت امیدها را بر عهده بگیرم و بابت این کار 80 میلیون به من می داد. از او خواستم تا برنامه ای سه ساله آماده کنم و پس از ارایه این برنامه که طبق مسایل حرفه ای روز دنیا بود نژادفلاح خیلی سریع آنها را نپذیرفت.»

وی ادامه داد: «خیلی خوشحالم آدم هایی مثل حسین عبدی به باشگاه پرسپولیس رفته اند و در آنجا مسئولیت گرفتند قطعا حضور این پیشکسوتان با دانش به رشد فوتبال ایران کمک می کند.»

امامی فر در خصوص مشکلات پرسپولیس برای جذب بازیکن گفت: «پرسپولیس چند فصلی است که با مشکلات جدی روبه رو بوده و با این وجود دلیلی هم برای موفقیت این تیم درفصل نقل و انتقالات وجود ندارد. وقتی باشگاه ها در لیگ ایران حرفه ای نباشند و مشکلات دلالی نیز به شدت در فوتبال احساس می شود نباید هم انتظار موفقیت داشته باشند. مطمئن باشید اگر امسال حسین عبدی در پرسپولیس نبود وضعیت از این هم بدتر بود.»

وی تاکید کرد: «چرا باید یک سرمربی به راحتی بازیکن با کیفیتی چون گابریل را نخواهد و آن را در لیست مازاد قرار دهد یا با جذب سید جلال حسینی که بی تردید از بهترین مدافعان آسیا است مخالفت کند. مطمئن باشید اگر باشگاه های ما کمیته فنی داشتند هیچ وقت شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.»

امامی فر در خصوص انتقادات اخیر جعفر کاشانی و محمد زادمهر گفت: «متاسفانه این مساله ایراد باشگاه پرسپولیس و ساختار آن است که جایگاه مناسبی را برای این عزیزان پیش بینی نکرده است.»

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------