سرنوشت نامعلوم دو ستاره سابق استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,امیرحسین صادقی

مدافعین جداشده تیم استقلال، هنوز تیم سال آینده شان را به طور رسمی انتخاب نکردند و در حال مذاکره تیم های مختلف هستند.

امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده، دو مدافع فصل گذشته استقلالی ها که اخیرا از این تیم جدا شده اند هنوز با تیم جدید خود قراردادی امضا نکردند.

سومین جدایی بازیکن باسابقه
امیرحسین صادقی که باسابقه ترین استقلالی حاضر در لیگ چهاردهم بود پس از به پایان رسیدن و مسابقات و آمدن پرویز مظلومی بر مسند مربیگری این تیم، برای سومین بار از جمع آبی پوشان شد.

وی اولین بار و پس از هفت سال حضور در این تیم در سال 87، از جمع آبی پوشان راهی مس کرمان شد و پس از یکسال حضور در این تیم مجددا به جمع آبی پوشان برگشت. در سال 90 و دو سال پس از حضور جدیدش در بین استقلالی ها، وی راهی تبریز شد و بازهم یکسال از تیم محبوب خود دور بود و از سال 91 برای بار سوم پیراهن آبی را به تن کرد.

پس از جدایی اخیر صادقی وی با تیم هایی که خواستارش بودند مذاکره کرده اما هنوز مشخص نیست که با کدام یک به توافق خواهد رسید. پیکان در صورت حضور در لیگ برتر و البته سایپا محتمل ترین گزینه هایی که احتمالا صادقی لیگ بعدی را با آن به اتمام خواهد رساند.

البته مطابق آن چیزی که در فوتبال ایران رواج دارد تا زمان رسمی شدن قرارداد بازیکنی با باشگاه جدیدش، باید منتظر هر اتفاق غیر معمولی بود.

این مدافع 33 سالمه که از تیم های پایه ای آبی ها به بزرگسالان راه پیدا کرد با دوازده سابقه حضور در این تیم یکی از باسابقه ترین استقلالی هاست که در فصل قبل در این تیم توپ می زد.

دو فصل در میان در استقلال
پدیده سال های پیش فجرسپاسی بعد از پیوستن به جمع آبی پوشان در سال 87، هر دو سال یکبار از جمع آبی پوشان جدا شد، وی اولین بار در سال 89 از این تیم جدا شد و به سپاهان رفت و بعد دو فصل مجددا به استقلال برگشت. وی در ابتدای حضور پرویز مظلومی، بعد یک فصل پرانتقاد از نظر هواداران این تیم، خیلی زود از جمع آبی پوشان جدا شد.

او امسال در حالی از این تیم جدا شد که صحبت از توافق او با مسئولان استقلال به میان می آمد. پس از جدایی نیز، حرف هایی از پیشنهاد پرسپولیسی ها به وی به میان می آمد که در حال حاضر و با جذب یک مدافع چپ جوان، عملا پرونده حضور هاشم در بین سرخپوشان بسته شد.

البته یک تیم سرخپوش دیگر نیز می تواند گزینه دیگر این مدافع 31 ساله باشد. از بین تیم های حاضر در لیگ که هنوز لیست بازیکنان خود را تکمیل نکرده اند شاید بتوان یک تیم را در نظر گرفت که احتمال حضور بیگ زاده در آن وجود دارد و آن هم تراکتورسازی تبریز است، این احتمال وجود دارد سرخ پوشان تبریزی که به تازگی مدافع چپ خود را از دست داده اند با بیگ زاده توافق کنند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------