فوتبال بدبخت شد!



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

صدا و سیما نه حق پخش فصل قبل را می دهد و نه یک ریال بابت حق پخش فصل جدید فوتبال خواهد داد.

 خبر بد برای فوتبال. فصل بعد هم خبری از حق پخش نیست. سال قبل که صدا و سیما یک ریال نداد، امسال هم خبری از پول نیست. بدین ترتیب فوتبال برای فصل جدید هم یک ریال از رسانه ملی نخواهد گرفت تا مشکلات پابرجا باشد.

 

علی کفاشیان می گوید: «اگر قرار است پول ندهند، بهتر است دیگر فوتبال حرفه ای برگزار نکنیم.» علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج نایب رئیس اش قرار بود با سرافراز رئیس جدید صدا و سیما جلسه ای برگزار کنند. سرافراز نیامد تا به جای او مجتهد معاون امور مالی وارد جلسه شود.

 

به گفته یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال در این جلسه، مجتهد بار دیگر آب پاکی را روی دست کفاشیان و تاج ریخت. او رو به این دو گفت: «در سال 94 دولت یک ریال هم از بودجه سازمان را پرداخت نکرده است. حالا ما چطور باید 160 میلیارد تومان به فوتبال بدهیم؟» طبق توافق دولت و صدا و سیما، قرار است رسانه ملی دو هزار میلیارد از سه هزارمیلیارد بودجه اش را خودش تامین کند. یک میلیارد دیگر هم به وسیله دولت پرداخت می شود. مجتهد با اشاره به این کسری بودجه گفت: «ولی دولت تا الان پولی نداده است و ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم.»


به گفته مسولان صدا و سیما مشکلات مالی آنها به قدری زیاد است که حتی قصد دارند ساختمان گلستان را که در یکی از مناطق بالاشهر تهران قرار دارد و جزو دارایی های رسانه ملی است، بفروشند.

 

کفاشیان در این جلسه گفت آنها باید چکار کنند؟ فوتبال حقش را می خواهد که مجتهد برای جمع بندی بحث ها گفت: «این مسئله باید در هیات دولت مطرح شود. مجلس هم پول حق پخش را در غالب بودجه صدا و سیما بگذارد. آن وقت ما این پول را پرداخت می کنیم وگرنه اصلا امکان ندارد از بودجه خودمان یک ریال هم بتوانیم به فوتبال بدهیم چون به اندازه کافی مشکل مالی داریم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------