آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

اظهارات جالب نکونام در نشست خبری تیم جدیدش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن جدید تیم سایپا گفت: بنده و آقای جلالی درک متقابلی از همکاری با یکدیگر داریم.

جواد نکونام در نشست خبری که امروز سه شنبه در محل باشگاه سایپا برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: سالی که آقای جلالی در تیم تراکتورسازی بود هم با یکدیگر گفتگوهایی داشتیم تا به تراکتورسازی بروم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر ارتباط نزدیکش با جلالی خاطرنشان کرد: ما درک متقابلی از تفکرات هم داریم و در تمام این سالها نیز با او مشورت می کردم که همیشه برایم خوب بوده است.

جواد نکونام درباره دستیاری کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: من با کی روش حرف زدم و گفتم می خواهم بازی کنم اما نگفتم چند سال بازی می کنم. ایشان همیشه به من لطف داشته ولی قصد دارم بازی کنم که با این حساب شرایط دستیاری فرق می کند.

وی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی گفت: باید تکلیف را مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم. از سال ۲۰۰۷ روند خوبی داشته ایم ولی بعد از بازی با ازبکستان و تساوی با ترکمنستان انتقادها شروع شد. در هر حال باید مشخص کنیم که از سرمربی تیم ملی چه می خواهیم. باید به جوانها فرصت داد.

نکونام در بخش دیگری از حرف‌هایش درباره شرایط خود با اوساسونا گفت: من قبلا با آقای رضایی صحبت کرده بودم اما چیزی مکتوب نشده بود. من با اوساسونا قرارداد سه ساله داشتم و عجله نکردم که مشکلی ایجاد نشود. حالا هم در خدمت سایپا هستم.

وی در این باره ادامه داد: سال گذشته نیز می خواستم به سایپا بیایم که وقتی شرایط اوساسونا را مطرح کردم خود آقای جلالی به من گفت بخاطر آینده ام به اوساسونا بروم. خدا را شکر همه مشورت ها و همکاری ما رو به جلو بوده است و امیدوارم امسال هم نتایج خوبی را کسب کنیم. سایپا از نظر همه فوتبالیست های ایرانی یک تیم قابل احترام است.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------