شرایط عجیب استقلال برای جدایی فروزان



اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

در حالی که استقلالی ها پیش از این اعلام کرده بودند محسن فروزان در لیست فصل آینده آنها حضور ندارد و رضایتنامه او برای حضور در تیم جدیدش آماده است، شرایط عجیبی برای جدایی پیش پای او گذاشتند.

محسن فروزان که با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری برای حضور در فصل آینده روبروست، امروز تصمیم نهایی اش را گرفت و برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه استقلال مراجعه کرد. در این جلسه 2 ساعته که علی نظری جویباری و بهرام امیری نیز حضور داشتند، استقلالی ها شرایط عجیبی برای جدایی این دروازه بان ملی پوش در نظر گرفتند.

فروزان که در فصل گذشته در 28 بازی لیگ و 4 بازی جام حذفی برای تیمش به میدان رفته بود تنها 30 درصد از قراردادش را دریافت کرده بود و در جلسه امروز نیز به او اعلام شد باید بیش از 50 درصد باقی مانده مطالباتش را با این تیم ببخشد و بعد از آن رضایتنامه اش را دریافت کند.

دروازه بان فصل گذشته استقلال در ادامه این جلسه اعلام کرد در حال حاضر و با احترامی که برای هواداران استقلال قائل است حاضر است 30 درصد از قراردادش را ببخشد که مورد موافقت قرار نگرفت. فروزان که به دنبال جدایی از این تیم و حضور در تیم جدیدش است می خواهد تکلیف تیمش برای فصل آینده را مشخص کند و این شرایط باعث شده تا برای جدایی از جمع آبی پوشان با مشکل مواجه شود.

به نظر می رسد اگر شرایط به همین منوال پیش برود و استقلالی ها بر کسر شدن بخش عمده ای از قرارداد فروزان پافشاری کنند احتمال بازگشت این دروازه بان به جمع مهدی رحمتی و وحید طالب لو وجود خواهد داشت و او از تصمیمش مبنی بر جدایی از این تیم صرف نظر خواهد کرد.


اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------