موضوع آخرين تماس مظلومي و مجيدي چه بود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

فرهاد مجیدی وسط ماجرای پیراهن شماره هفت مدعی شد یک ماهی می‌شود هیچ تماسی با باشگاه استقلال نداشته و از وضعیت استقلال که با اراده و اختیار مظلومی و مشاوران او بسته می‌شود، بی‌خبر است!

 عده‌اي معتقدند مجيدي از بيان اين جمله منظور داشته و بي‌دليل وسط ماجراي كرار پاي قطع ارتباط خودش با مظلومي را وسط نكشيده است. اين عده ادعا مي‌كنند فرهاد مجيدي با اشاره به اين موضوع مي‌خواست به ادعاي پرويز مظلومي كه چند باري در مصاحبه‌هايش گفت: «با فرهاد در تماس هستم» واكنش نشان بدهد. گروهي هم مدعي هستند فرهاد به اطرافيان و نزديكان مظلومي طعنه زده و اين جمله كه استقلال با نظر مظلومي و مشاوران او بسته مي‌شود، اشاره‌اي بود به شايعاتي پيرامون نقش يك بازيكن و دوستانش در يارگيري استقلال!

اما در حالي كه فرهاد مي‌گويد يك ماهي است با باشگاه استقلال تماس ندارد، يكي از مسئولان مجموعه آبي مدعي است مجيدي همين دو هفته پيش با تلفن همراه پرويز مظلومي تماس گرفت.

اين شخص مي‌گويد: «مظلومي كنار پورحيدري نشسته بود كه تلفن همراهش زنگ خورد. آن طرف خط فرهاد مجيدي بود. من نشنيدم فرهاد به پرويز چه گفت اما از جملاتي كه مظلومي به زبان آورد، مشخص بود مجيدي مي‌گويد چرا براي تقويت كادرفني استقلال مربي و دستيار خارجي جذب نكرديد و انگار به سرمربي استقلال توصيه كرده بود با توجه به تجربه صادقي، به جاي حفظ حنيف عمران‌زاده در مجموعه آبي، اميرحسين را نگه دارد!» به نظر مي‌رسد از آنجايي كه پرويز مظلومي به مشاوره‌هاي فرهاد مجيدي توجه نداشته، فرهاد از دست سرمربي استقلال دلخور شده و هر گونه ارتباط حتي در حد تماس تلفني با باشگاه استقلال را انكار كرده است.

اخبار ورزشی - روزنامه خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------