چرا پرسپولیس بازیکن میلیاردی نخرید؟



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس وقتی با نفرات قبلی مذاکره می‌کنند، می‌گویند دیگر به پول پارسال فکر نکنید.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در ارتباط با عدم جذب انصاری‌فرد و سیدجلال حرف‌های جالبی می‌زند: «اگر باشگاه می‌خواست این دو بازیکن را جذب کند، باید پول میلیاردی می‌داد. بعید می‌دانم آنها با زیر 1.5 میلیارد می‌آمدند. طبعاً باشگاه در این شرایط چنین پولی ندارد ولی مسئله اصلی، پول نبود، بلکه سرمربی، آنها را نمی‌خواست و ما هم طبق لیست او بازیکن می‌گیریم نه چیز دیگر.»

به نظر مي‌رسد برانكو نمي‌خواهد با جذب بازيكنان ميلياردي انسجام تيمش را بر هم بزند. شايد هم او نمي‌تواند از پس آنها برآيد ولي هر چه هست، پرسپوليس دوباره در حال جذب نفرات متوسط است و بعيد به نظر مي‌رسد با اين نفرات و البته بازيكناني كه مي‌مانند، در ليگ جديد هم يك مدعي جدي باشد، مگر آنكه از اين پس تغيير رويه بدهد و بتواند چند مهره كليدي جذب كند كه البته قانون فعلاً چنين اجازه‌اي را به سرخپوشان نمي‌دهد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس وقتي با نفرات قبلي مذاكره مي‌كنند، مي‌گويند ديگر به پول پارسال فكر نكنيد چون فعلاً توان پرداخت آن را نداريم ولي براي فصل جديد پول‌تان را مي‌گيريد. آنها هم مثل استقلالي‌ها قصد دارند از مبلغ قرارداد بعضي از بازيكنان كم كنند تا دوباره دچار مشكل نشوند اما مسئله اينجاست كه دست‌اندركاران پرسپوليس به خاطر فشار هواداران، تجمع معترضان و... به شدت تحت فشارند.

اين فشار هم از روي دوش آنها برداشته نمي‌شود، مگر با جذب يكي، دو ستاره بزرگ تا جو كمي آرام شود. يكي از اعضاي كادر مديريتي پرسپوليس در اين ارتباط مي‌گويد: «بله، قبول دارم كه مردم بازيكن بزرگ مي‌خواهند و تيم بزرگ هم ستاره بزرگ مي‌خواهد اما الان كدام ستاره در ايران بدون تيم است كه ما او را جذب كنيم؟ وقتي سرمربي تيم مي‌گويد من انصاري‌فرد و سيدجلال را نمي‌خواهم، چه كار كنيم؟ البته ما به آقاي برانكو حق مي‌دهيم كه آنها را نخواهد ولي واقعيت آن است كه اين روزها فوتبال ما تهي از ستاره شده است.»

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------