در جلسه هیات مدیره استقلال با وزیر چه گذشت؟



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرویز مظلومی در دفتر دکتر گودرزی برگزار شد.

به گزارش باشگاه استقلال، در این جلسه در ابتدا گزارش جامعی از چگونگی برنامه‌های بلندمدت و جاری باشگاه، چگونگی جذب بازیکنان جدید، تمرینات تیم فوتبال استقلال و برنامه‌های تیم و همچنین نقاط ضعف و قوت باشگاه استقلال به استماع وزیر ورزش رسید.

در ادامه گودرزی با تاکید بر این که اولویت اصلی باشگاه استقلال باید بازگشت به فرهنگ اصیل ورزشی باشد، گفت: مجموعه استقلال باید کلیات را در نظر گیرد و بر اساس اساسنامه باشگاه استقلال به برنامه‌ریزی و پیاده کردن این فرهنگ اصیل بپردازد.

وی ادامه داد: تامین و گسترش امکانات مورد نیاز باشگاه استقلال، توجه به رشته‌های پایه برای تامین آینده باشگاه و سرمایه‌گذاری معنوی و فکری بازیکنان به همران پایبندی به اصول اخلاقی مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه افشارزاده پس از تشکر از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه استقلال که در فصل گذشته برای موفقیت باشگاه تلاش کردند، اظهار کرد: وظیفه خود و مجموعه استقلال می‌دانم از آقای نظری جویباری، بهرام امیری و محمودرضا بابایی تشکر ویژه‌ای بابت زحماتشان به ویژه طی یک ماه گذشته داشته باشم. همچنین از بازیکنانی که در فصل گذشته و فصل جاری بدون کمترین چشم داشتی برای استقلال زحمت کشیدند نیز بسیار سپاسگزار هستم و به آنها این اطمینان را می‌دهم که مشکلات استقلال به زودی مرتفع خواهد شد.

در ادامه کردنوری راجع به تاریخچه باشگاه استقلال و همچنین برنامه‌های این باشگاه سخنانی را ایراد کرد. پس از آن معینی برنامه‌های هیات مدیره استقلال را تشریح کرد و انسجام و رعایت اصول باشگاهداری را لازمه پیشرفت باشگاه استقلال دانست.

مقداد نجف‌نژاد نیز با ذکر این نکته که احترام به قوانین و مقررات و قانونمداری کلید پیشرفت هر مجموعه‌ای است، اعلام کرد: تشکیلات منظم هیات مدیره می‌تواند باعث پیشرفت مجموعه استقلال شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز که در این جلسه حاضر بود، پس از ارائه توضیحاتی درباره روند کاری تیم فوتبال استقلال و تعهدش خود و مجموعه‌اش به اهداف باشگاه خواستار برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای انجام تعهدات مالی بازیکنان استقلال شد.

در ادامه بحث و تبادل نظر درباره چگونگی پرداخت هزینه‌های جاری استقلال صورت گرفت و مقرر شد تا سبک‌دست ظرف دو روز آینده به تعهدات مالی خود عمل کند.

همچنین در پایان این جلسه مقداد نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و عباس کردنوری نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. همچنین بهرام افشارزاده به مانند گذشته به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال پاسخگوی رسانه‌ها خواهند بود.

اخبار ورزشی - باشگاه استقلال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------