بازگشت داور جنجالی به لیگ برتر قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی ,جام ملت های آسیا

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: علیرضا فغانی به خاطر قضاوت در دیدار نهایی جام ملت های آسیا در فهرست نظرسنجی بهترین داوران لیگ برتر چهاردهم قرار نداشت.

فریدون اصفهانیان روز یکشنبه در مورد تست فنی داوران، گفت: تست ملی امروز مانند تمامی کشور ها برگزار شد و این تست ویژه داورانی است که می خواهند در لیگ برتر قضاوت کنند.

وی در خصوص ناراحتی علیرضا فغانی از کاندید نشدن در مراسم بهترین های لیگ سال گذشته، گفت: علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابولفضلی به خاطر قضاوت در فینال جام ملت های آسیا از ابتدا در لیست نظرسنجی ما برای انتخاب بهترین داور لیگ چهاردهم قرار نگرفتند و قصد داشتیم از او در یکی از مسابقات لیگ تقدیر ویژه ای کنیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: بی شک علیرضا فغانی بهترین داور ایران است و شکی در این مساله نیست ولی دلیل انتخاب نشدن او چیزی نبود که در رسانه ها نشان داده شد.

وی در مورد اینکه گفته می شود مهدی تاج از کمیته داوران خواسته که فغانی انتخاب نشود، اظهار کرد: کمیته داوران سیاست گذاری خود را دارد و به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد.

اصفهانیان در خصوص وضعیت محسن قهرمانی، تصریح کرد: محسن قهرمانی تست داوری را با موفقیت قبول شده و مشکلاتش هم برای بازگشت به قضاوت حل شده و به طور حتم با توجه به نیازی که به او داریم او امسال در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص محسن ترکی یادآور شد: او نیز در تست پزشکی قبول شده و قطعا در لیگ جدید قضاوت خواهد کرد.

اخبار ورزشی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------