آمدن دو پرسپولیسی به جمع راه‌آهنی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

فرهاد کاظمی به همراه بازیکنان و مربیان تیم راه آهن امروز اقدام به بستن و تمدید قراردادهایشان کردند، علاوه بر اینها دو پرسپولیسی نیز به جمع راه آهنی ها اضافه شدند.

 سرمربی راه آهنی امروز به همراه چندنفر از بازیکنان و اعضای تیم اقدام به تمدید قراردادهایشان کردند، البته این موضوع شامل بازیکنانی که با لوکوموتیورانان قرارداد نداشتند نمی شد و از میان افرادی که قراردادشان به پایان رسیده بود تنها امین منوچهری و ایگور ننزیچ اقدام به تمدید قرار خود کرد و مابقی بازیکنان، مورد نیاز این تیم نبودند و یا به توافق نرسیدند.

با توجه به سیاست باشگاه راه آهن که امسال قراردادهای خود را روی مبالغ پایین تنظیم کرده اند، بعضی از بازیکنان مانند سیدمهدی سیدصالحی با آنها به توافق نرسیدند. گفته می شود بالاترین مبالغ تعیین شده توسط مسئولان این تیم برای قراردادهای امسال این تیم، پایین ترین میزان در بین باقی تیم های لیگ برتر و در حدود 200 میلیون تومان است.

حمیدرضا علی عسگری و مهدی جعفرپور دو بازیکن فصل گذشته سرخپوشان بودند که برای حضور در لیگ پانزدهم با این تیم به توافق رسیدند و علاوه بر این دو حسین کریمی و احمد مهدی زاده نیز دیگر سهمیه های لیگ برتری راه آهنی ها هستند، میلاد محمدی بازیکن ملی پوش این تیم نیز پس از دریافت پیشنهادهای مختلف داخلی و خارجی، فصل آینده را نیز در جمع راه آهنی ها خواهد ماند.

تمامی بازیکنان این تیم پس از تمدید و یا بستن قرارداد، پس از انجام تست پزشکی هآ، راهی هیات فوتبال خواهند شد تا قراردادهایشان را ثبت کنند. 


اخبار ورزشی - ورزش3

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------