آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اولین دشت شاگردان مظلومی در مشهد/ برهانی و شهباززاده ستاره‌های آبی‌پوشان



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر مقابل میزبان خود سیاه‌جامگان به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و استقلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه ثامن‌الائمه آغاز شد که در پایان استقلال توانست با نتیجه 2 بر یک پیروزی برسد.

در 45 دقیقه اول دو تیم چندین بار به سمت دروازه یکدیگر حمله کردند. استقلال در دقیقه 9 توسط محسن کریمی صاحب موقعیتی شد که او با ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد. در دقیقه 17 بازیکنان استقلال مرتکب اشتباهی شدند که کامدار نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 30 آرش برهانی با چرخشی زیبا، پاس عمقی به جابر انصاری ارسال کرد اما انصاری که با محسن فروزان تک به تک شده بود نتوانست از موقعیت استفاده کند و گلر سیاه‌جامگان توپ را دفع کرد.

نهایتا استقلالی‌ها در دقیقه 37 با ارسال زیبای آرش برهانی از سمت راست و ضربه سر سجاد شهباززاده توانست به گل برسد. آبی‌پوشان پس از گل هم به حملات خود ادامه دادند به طوری که در دقیقه 41 شهباززاده بار دیگر با فروزان تک به تک شد اما ضربه چیپش به بیرون رفت تا در نیمه نخست شاگردان پرویز مظلومی با تک گل شهباززاده به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم استقلالی‌ها به حملات خود ادامه دادند و در همان دقایق ابتدایی سجاد شهباززاده با فراری از سمت چپ پاس عرضی ارسال کرد که توپ از مقابل برهانی رد شد و او نتوانست تاثیری بر توپ بگذارد.

در دقیقه 56 نیز امیر تیزرو بازیکن سیاه‌جامگان در حالیکه فروزان از دروازه‌اش بیرون آمده بود توپ را به سمت او پاس داد که فروزان نتوانست توپ را مهار کند و درحالیکه نزدیک بود دروازه سیاه‌جامگان باز شود اما خود تیزرو توپ را از روی خط بیرون کشید.

بازیکنان سیاه‌جامگان در دقیقه 63 با پرتاب اوت بلندی از سمت راست صاحب موقعیت شدند که پس از اثرگذاشتن بازیکن مشهدی توپ مقابل پای علیرضا نقی‌زاده قرار گرفت و او دروازه خالی استقلال را باز کرد.

در ادامه بهنام برزای پاس عمقی برای سجاد شهباززاده ارسال کرد که او توانست گل دوم خود و آبی‌پوشان را در دقیقه 76 وارد دروازه محسن فروزان کند تا شاگردان پرویز مظلومی در آغاز فصل پانزدهم لیگ برتر 3 امتیاز از دیدار خارج از خانه خود کسب کنند.

در دقیقه 94 سیاه جامگان صاحب موقعیت خوبی شد که رحمتی این توپ را گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده احمد صالحی بود. وی به مهدی رحمتی و آرش برهانی از استقلال و میلان یووانویچ از سیاه‌جامگان کارت زرد نشان داد.

ترکیب سیاه‌جامگان:
محسن فروزان، امیر تیزرو، میثم حسینی، سالار افراسیابی (سالار افراسیابی-60) ، سعید مهدی‌پور، میلان یوانوویچ، احمد کامدار،‌ محسن دلیر، رضا عنایتی (حسین زامهران-83)،‌ مصطفی احمدی (علیرضا نقی‌زاده) و پیمان میری

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، جاسم کرار (فرشید اسماعیلی-81)، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، محسن کریمی (بهنام برزای-74) و آرش برهانی (علیرضا رمضانی-86)

سرمربی: پرویز مظلومی

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------