امیر قلعه نویی تهدید به استعفا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ملوان

امیر قلعه‌نویی می‌گوید اولویتش برای ادامه همکاری با ملوان پرداخت حق و حقوق بازیکنان، تیم پشتیبانی، کادر پزشکی و همکارانش است در غیر این صورت با عذرخواهی از هو‌اد‌ا‌ران این تیم شمالی از ادامه کار انصراف خواهد داد.

سرمربی تیم ملوان که به خاطر ثبت نشدن قراردادش در بازی برابر ذوب آهن روی نیمکت تیمش ننشست در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره شرایط این تیم گفت: منتظر هستم تا آقای دنیامالی حق و حقوق بازیکنان را بدهد. از روز اول هم گفتم یکی از شرایطم برای کار در ملوان پرداخت حق و حقوق بازیکنان است؛ بازیکنانی که در نهایت مظلومیت در این تیم ریشه‌دار مشغول به کار هستند. می‌خواهم سه بار جمله‌ام را تکرار کنم و از شما هم می‌خواهم عین این سه بار را بنویسید که بازیکنان ملوان، بازیکنان مظلومی هستند.

 

امیدوارم که حق و حقوق آنها خیلی زود پرداخت شود، در غیر این صورت در این هفته‌ معذرت خواهی خواهم کرد و علی‌رغم میل باطنی‌ام که دوست دارم در تیم ریشه دار ملوان و برای مردم گیلان و انزلی کار کنم از ادامه کار انصراف خواهم داد.البته تاکنون نه یک ریال گرفته‌ام و اگر کار را ادامه ندهم یک ریال هم نخواهم گرفت. متاسفانه ملوان از نظر امکانات و سخت افزاری بسیار ضعیف است. تعجب می‌کنم که چطور چنین تیم با سابقه و قدیمی این چنینی به لحاظ ساختاری ضعیف است. فکر می‌کنم که اگر ملوان در یکی، دو پست تقویت شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ملوانی که دیروز شما شاهد آن بودید و موفق شد ذوب آهن را شکست دهد، تنها 40 درصد از آن تیمی است که من توقع دارم و مطمئنا اگر شرایط اصلاح شود ملوان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بیان این که اگر مشکلات ادامه پیدا کند امیدی به آینده نخواهد بود، گفت: ممکن است در این شرایط، بازیکنان یکی، دو بازی را ببرند، اما بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ادامه کار در این شرایط بی فایده خواهد بود. یک برد تنها می‌تواند یک مسکن باشد. به‌ هر‌ حال این بازیکنان در زندگی خود برنامه‌ای دارند و برای قراردادی که بسته‌اند بر‌نامه‌ریزی کرده‌اند. امروز تازه قرار است از قرارداد جدید به چند بازیکن بزرگ تیم 10 میلیون پول بدهند، اما کادر پزشکی، پشتیبانی و کادرفنی بدون یک ریال تا به حال کار کرده‌اند و از آنها بسیار ممنون هستم.

 

البته باید به هو‌اد‌ا‌ران هم اشاره کنم که چه در تمرینات روزهای گذشته و چه در بازی دیروز ما را تنها نگذاشتند و مطمئن هستم در هفته‌های آینده استقبال بیشتری از تیم خواهد شد. البته به شرط این که هیات مدیره بخواهد که تیم به روزهای خوب گذشته باز گردد.

قلعه‌نویی با اشاره به بازی‌های ملوان در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: در سه، چهار هفته‌ اول بازی‌های بسیار سختی داریم که بازی نخست را به لطف خدا و اهل بیت و با همت بازیکنان با پیروزی پشت سر گذاشتیم. آن هم مقابل ذوب آهنی که به نظرم بالاتر از سطح فو‌تبا‌ل ایران بازی می‌کند. به‌ هر‌ حال سه امتیاز را گرفتیم، اما اگر شرایط رو به راه نشود این سه امتیاز ارزشی نخواهد داشت.

 

سرعت تصمیم گیری خیلی ضعیف است و آن طور که باید و شاید به دنبال حل مشکلات نیستند. آقای دنیامالی قبل از رفتنش قول‌هایی داد و امیدوارم که بتواند مشکلات پرداختی بازیکنان را حل کند. من باید از همه بازیکنان به ویژه‌ بزرگترهای تیم مثل مازیار، پژمان و بقیه تشکر کنم. می‌خواهم بازیکنانم آرامش داشته باشند و علاقه ای ندارم که تجربه تلخ پارسال برایم تکرار شود. اگر از بازیکن توقع انجام بازی با کیفیتی داریم باید ذهنش را آرام نگه داریم. همان طور که گفتم اولویت برای من پرداختی به بازیکنان، تیم پشتیبانی، کادر پزشکی ، همکارانم در کادرفنی و در نهایت خودم است. امیدوارم که بتوانند با حل این مشکلات شرایط را برای تکرار روزهای خوب ملوان فراهم کنند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------