باشگاه پرسپولیس از اینستاگرام هم درآمدزایی می‌کند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

صفحه اینستاگرام پرسپولیس طی دو روز گذشته برای دو برند تجاری تبلیغ کرده است.

 در حالی كه اسپانسر باشگاه پرسپولیس هنوز وضعیت مشخصی ندارد و این تیم از پولی كه از صندوق حمایت از قهرمانان قرض گرفته خرج می‌كند، صفحه اینستاگرام این باشگاه كاری را آغاز كرده كه دلیلش فقط می تواند درآمدزایی باشد.

این صفحه اینستاگرام كه بیش از 119 هزار دنبال كننده دارد، روز گذشته یك پست تبلیغی منتشر كرد كه با وجود بی ارتباط بودن این پست به باشگاه پرسپولیس و فوتبال، از سوی هواداران باشگاه زیاد جدی گرفته نشد. اما امروز هم این صفحه یك پست تبلیغی دیگر منتشر كرده كه در آن، یك رستوران را تبلیغ می‌كند و از مزایای غذاهای این رستوران كلی تعریف كرده است!

روال این طور تبلیغات در اینستاگرام به این شكل است كه ادمین صفحات پر بازدید (مثل صفحه باشگاه پرسپولیس كه بیش از 119 هزار دنبال كننده دارد)، از شركت ها یا برندهایی كه قصد تبلیغ محصول خود را دارند مبلغی دریافت می‌كنند و در ازای آن، پستی را در اینستاگرام منتشر می‌كنند.

البته جالب است كه ادمین صفحه باشگاه پرسپولیس، تبلیغ روز گذشته را حذف كرده و بعید نیست كه پست تبلیغی امروز هم چند ساعت بعد حذف شود. گرچه این گونه تبلیغات و درآمد حاصل از آن دردی را از پرسپولیس دوا نمی‌كند، اما در كل باید پرسید آیا سرخپوشان واقعا برای رفع نیازهای مالی خود رو به تبلیغات در اینستاگرام آورده‌اند یا این كار، حركتی بدون هماهنگی از جانب ادمین صفحه باشگاه پرسپولیس بوده است؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------