اتفاقی بدتر از شکست استقلال/ مسئولی که خودش ایجاد حاشیه می‌کند!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

درحالی که استقلال اولین شکست خود را تجربه کرد، یکی از اعضای هیات مدیره سرمربی را به پاسخگویی مقابل هیات مدیره دعوت کرد تا نشان بدهد اتفاقی بدتر از شکست برابر ذوب‌آهن هم وجود دارد!

بزرگترین اتفاق در شب شکست استقلال، نه مصدومیت کرار بود و نه رقص شادی شاگردان گل محمدی و نه پایین افتادن از صدر جدول جلوی سی و پنج هزار هوادار در خانه بود.

بزرگترین فاجعه آنجا بود که عضو هیات مدیره استقلال، مشاور وزیر ورزش و ظاهرا نماینده وزیر در هیات مدیره باشگاه، با اولین شکست و تنها شکست استقلال اعلام کرد: «مظلومی باید جوابگوی این شکست و نتیجه بد باشد»

این عضو هیات مدیره «شهاب جهانیان»، سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه ملوان و گهر درود را دارد. وی فردی جوان است که به عنوان مشاور اجرایی محمود گودرزی کار می‌کند و حالا عجول‌ترین عضو و بی‌تجربه‌ترین آنها هم نام خواهد گرفت.

توضیح مظلومی واقعا در هیات مدیره استقلال چه می‌تواند باشد؟ شاید این جملات؛ فوتبال است و برد و باخت دارد، برنامه هایم نگرفت، اندکی‌ دیر شروع کردیم و کرار هم طاقچه بالا گذاشته و بازی نمی‌کند. این واقعیت فوتبال است، گاهی توپ ها توی گل نمی‌رود، استقلال در نیمه اول از ذوب آهن بهتر بود، در نیمه دوم ذوب آهن بهتر بود اما توپ‌های استقلال به گل نرسید و ذوب آهن رسید. فوتبال بازی لحظه هاست، شاید اگر آن توپ از لای پای مگویان رد نمی‌شد ذوب  هم مثل استقلال تا پایان نیمه به گل نمی‌رسید.

بحث ما در این مقال فنی نیست بلکه مدیریتی است، مظلومی امروز که محتاج حمایت است نباید با اولین شکست به هیات مدیره فراخوانده شود تا درد مدیریت را در این تیم دوباره فریاد کند.

مدیران باید پخته‌تر از این باشند که چنین ادبیاتی تهدیدآمیز را برای مربی خود آنهم در این مقطع از فصل برگزینند. چرا که اگر امروز این ادبیات گفته می‌شود اگر فردا استقلال به جای پرسپولیس در قعر جدول قرار گرفت باید از چه ادبیاتی استفاده کرد؟

جهانیان جوانی کرد و استقلال را به سمت اختلافات داخلی برد، مطمئن باشید افشارزاده با او تماس گرفته و از او خواسته دیگر در این رابطه حرفی نزند، در این موضوع شک نکنید. بااین حال این واکنش طی روزهای آینده و در صورت تکرار شکست استقلال مجددا رخ می‌نماید و در آن تردیدی وجود ندارد.

در واقع آینده استقلال را جمعه شب دیدیم و این از همان مشکلات بی‌تجربگی و عدم تسلط به فوتبال است که کمتر در تیم‌هایی مثل ذوب آهن یا سپاهان دیده می‌شود و موجب برنامه‌ریزی و پیشرفت در این تیم‌ها خواهد شد.

اخبار ورزشی - مهر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------