آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

اعتراف هیات مدیره پرسپولیس/ برانکو حق داشت



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

هیات مدیره پرسپولیس تا روز گذشته مدعی بود تمامی بازیکنان مدنظر برانکو جذب شدند و او نباید ادعایی در این خصوص داشته باشد.

برانکو نیز در این رابطه سکوت کرد و جوابی به عبدی و دیگر اعضای هیات مدیره نداد تا این شائبه پیش بیاید که آنها درست می‌گویند.

امروز اما سخنگوی باشگاه پرسپولیس بخشی از صحبت‌های قبلی خود را تکذیب کرد. عبدی می‌گوید: چند بازیکن لیست برانکو سرباز بودند که از لیست خارج شدند. جماعتی هم با فولاد قرارداد داشت و نمی‌شد او را جذب کرد. مهاجمان صرب و کرواتی هم که مدنظر او بودند نتوانستند سرخپوش شوند.

تا همین‌جای کار هم عبدی مشخص کرده نزدیک 30% از لیست برانکو با چه مشکلاتی مواجه و جذب تیم‌های دیگر شدند.

البته عبدی در خصوص معضل دروازه‌بانی این تیم توضیح نداد. که مهرداد طهماسبی، شعبانی و گلر نساجی به ترتیب در لیست برانکو قرار گرفتند و هر کدام به بهانه‌ای جذب نشدند تا ایمان صادقی به عنوان آخرین گزینه جذب شود.

البته همین که عبدی جذب نشدن برخی از بازیکنان مدنظر برانکو را قبول کرده نشان می‌دهد تا روز گذشته صحبت‌های درستی در خصوص تامین نظر برانکو مطرح نمی‌شده. حالا سکوت برانکو هم معنی جدیدی پیدا می‌کند. اینکه او به خاطر مصلحت باشگاه سکوت کرده بوده نه به این خاطر که طرف مقابلش راست می‌گوید و او دروغ.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------