آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های آذری



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که اگر مشکل بازیکن مراکشی مورد نظر ذوب آهنی ها مثل مهاجم کروات استقلال بوده این بازیکن مشکلی برای عقد قرارداد با این تیم نداشته است.

 سعید آذری امروز ادعا کرده ماجرای صدور اجازه بازی برای پروپجیچ کمی عجیب است چون تیمش قصد عقد قرارداد با یک بازیکن مراکشی را داشته اما به دلیل مشکل مشابه با پروپجیچ اجازه بازی برای این بازی کن صادر نشده است.بهرام امیری در واکنش به حرف های آذری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من قکر می کنم اگر بازیکن مراکشی ذوب آهن مشکلی مشابه با پروپجیچ داشته باشگاه ذوب آهن بادی بیشتر پیگری می کرده است چون مشکل پروپجیچ آنقدر بزرگ نبوده که نتواند با استقلال قرارداد امضا کند.

او ادامه داد: ما برای این که برای امسال آقای آذری شبه ای به وجود نیاید، این بازیکن را در هفته دوم بازی ندادیم. خودتان هم می دانید که چقدر در مورد بازی دادن به این بازی حساسیت نشان دادیم. ضمن این که به خاطر این که ماجرای موتومبا تکرار نشود، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بسیار برای صدور کارت بازی این بازیکن به ما سخت گرفت. ما همه مراحل را طی کرده ایم و هیچ مشکلی برای بازی دادن به این بازیکن وجود ندارد.


مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان یک پیشنهاد به سعید آذری می دهد: بهتر است آقای آذری برود و از فیفا استعلام بگیرد تا ببیند آیا ما تخلفی کرده ایم یا نه. ما همه مراحل برای بازی دادن به این بازیکن را طی کرده ایم وگرنه می توانستیم در بازی با ملوان از این بازیکن استفاه کنیم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------