اتفاقی که می تواند هادی نوروزی را نیمکت نشین کند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپوليس

در حالیکه ٣ هفته از شروع لیگ گذشته اما انگار ترکیب تیم برانکو همچنان دست خوش تغییراتی خواهد بود.

با دقت در نيمه اول بازي پرسپوليس مقابل سپاهان به وجود يك خط حمله آتشين در اين تيم پي مي بريم. خط حمله اي كه شايد نقطه قوت تيم پر از مشكل برانكو باشد. مربي كروات هر چقدر در تركيب دفاعي تيم خود با ترديد مواجه شود ، بر عكس در حمله مربعي دارد كه خيال او را از بابت گلزني راحت كرده است. داشتن دومين خط حمله موفق ليگ در طول اين ٣ هفته گواه اين موضوع است كه برانكو در تلاش براي ساختن يك تيم كاملا هجومي است.

اما در اين بين نكته اي وجود دارد كه شايد برانكو را مجاب كند كاپيتان اول تيمش را نيمكت نشين كند. در اين كه هادي نوروزي هفته اول يكي از بهترين هاي پرسپوليس بود و حتي زيباترين گل هفته را هم به ثمر رساند شكي نيست. اما اخراج حاصل از عصبانيت كاپيتان پرسپوليس در هفته دوم به او اين اجازه را نداد كه تيمش را در بازي حساس مقابل سپاهان همراهي كند. همين فرصت كافي بود تا برانكو از يك مربع هجومي فوق العاده رونمايي كند.

عليپور جوان كه هفته اول هم خوش درخشيده بود ، در مقابل سپاهان نه تنها جاي خالي هادي نوروزي را پر كرد بلكه فاز هجومي پرسپوليس را هم از اين رو به آن رو كرد. در كنار عليپور ، عاليشاه سرعتي و دونده ، احمدزاده خوش فكر و طارمي مهار نشدني نيز حضور دارند. اين ٤ مهره هجومي برانكو حداقل در نيمه اول بازي مقابل سپاهان آنقدر خوب بودند كه عبدالله كرمي و هادي عقيلي تنومند را از جريان بازي محو كنند.

با وجود اين عملكرد بسيار خوب ، بعيد است برانكو به اين زودي دست به اين مربع هجومي تيمش بزند و احتمالا در هفته هاي پيش رو بايد شاهد نيمكت نشيني كاپيتان نوروزي باشيم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------