وزارت ورزش و رد احسان هدایتی



اخبار,اخبار ورزشی ,حسین هدایتی

حسین هدایتی متقاضی خرید پرسپولیس که اعلام کرده بود دیگر در حوالی فوتبال پیدایش نخواهد شد ، با انتشار پستی جدید مسئولان پرسپولیس را به چالش کشید .

به گزارش ورزش سه، هدایتی که در دوره لیگ قهرمانان آسیا، در 3 بازی پرسپولیس اقدام به خرید بلیت های ورزشگاه برای حضور حداکثری هواداران پرسپولیس کرده بود دوست دارد این کار را در بازی ذوب آهن نیز تکرار کند .

هدایتی در آخرین پست اینستاگرامش ، داستان را چنین روایت کرده است : "بلافاصله بعد از تقاضاى شما مبنى بر خریدارى بلیطهـاى بازى پنج شنبه مقابل ذوب آهـن اعلان آمادگى کردم و روز شنبه به سازمان لیگ مراجعه کردم و به رئیس سازمان لیگ آقاى تاج نیز گفتم و ایشان فرمودن ١٠ درصد متعلق به میهـمان میباشد آن را چه کنیم؟ که گفتم دوستان ذوب آهـن نیز قدمشون روى چشم انهـا نیز دوستان ما میباشند و میتوانند رایگان ١٠ درصد خود را پر کنند ایشان فرمودن باشگاه نیز باید مکتوب اعلان رضایت کنند و به من فرمودن منتظر باشید با شما تماس میگیریم، عصر هـمان روز آقاى تاج طى تماسى فرمودن با آقاى طاهـرى صحبت کردن و گفتن بررسى میکنیم پاسخ میدهـیم و خواستن ما و نماینده ما با باشگاه تماس گیرد از هـمان لحظه نماینده ما تا این لحظه چندین بار تماس و مراجعه نمودن ولى متأسفانه هـنوز نامه اعلان رضایت و یا موافقت به سازمان لیگ صادر و ارسال نشده که حتماً صلاح را اینگونه میدانند.

ضمن اینکه صبح امروز شاهـد بودم در یک روزنامه وابسته به وزارت محترم ورزش پیشنهـاد بنده را دخالت در امور باشگاه دانسته، شما دوستان که از من میخواهـید بلیطهـا را خریدارى کنم و یا کمک کنم پاسخ نمیدهـم دلیلش این است که دوستان نیازى به من نداشته و نمیبینند و هـمواره رد احسان میکنند من بعنوان یک هـوادار خواهـش میکنم کمى مرا درک کنید و گاهـى اینگونه قسم ندهـید براى کمک، ولى کماکان دعا گو و به استادیوم میرویم و حمایت خودمونو نشان میدهـیم و آرزوى پیروزى و موفقیت براى پرسپولیس بزرگ داریم. "

هدایتی که اطلاع دارد مسئولان وزارت ورزش از تحرکات این چنینی او در اطراف پرسپولیس خوشحال نیستند ، این موضوع را "رد احسان " نامگذاری کرده که عنوان جالبی است .

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------