واکنش علی کریمی به شایعه آشتی با علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال گفت: برای بازی خیریه هیچ شرط و شروطی ندارم و حضور در چنین مسابقه‌ای را افتخار خود می‌دانم.

علی کریمی در خصوص دعوتش به تیم ستارگان برای بازی خیریه اظهار داشت: از من برای این مسابقه دعوت کرده‌اند و با وجودی که مدتی است فوتبال بازی نکرده‌ام اما مهم این است که کنار همبازیان  قدیم در کار خیر حضور داشته باشم.

وی افزود:فکر می‌کنم برای بچه‌های تیم بازی کردن خیلی مهم نباشد و فقط حضور آنها در این مسابقه اهمیت دارد.

«این شایعه مطرح شد که اگر فلانی و فلانی در ترکیب ستارگان باشند کرمی در این مسابقه شرکت نخواهد کرد» کاپیتان سابق تیم ملی ایران در این باره گفت:اصلا اینطور نیست. این بازی خیریه است و هر کسی دوست دارد می‌تواند بیاید و بازی کند. این شایعات از طرف کسانی است که همیشه دوست دارند با مسائل غیر واقعی به دنبال مسائلی دیگر باشند. من هیچ شرط و شروطی برای حضور در این بازی ندارم و حضور در چنین مسابقه‌ خیریه‌ای را افتخار می‌دانم.

کریمی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون آشتی کنان وی و علی دایی مطرح می‌شود گفت: ولی یک بار حرف‌هایم را زده‌ام و آدمی نیستم که به خاطر منافع شخصی از حرفم بگذرم.

وی در ادامه تاکید کرد: شاید افرادی باشند که این رفتار را داشته باشند ولی من اینگونه نیستم.شاید بعضی ها چنین اخلاقی داشته باشند و با کسانی که مشکل داشته باشند یک روز دوباره همکار شوند اما من اینگونه نیستم بازی هم که قرار است برگزار شود خیریه است و من  امیدوارم این دیدار با حمایت پرشور مردم فوتبالدوست برگزار شود. همانطور که گفتم نفس کار مهم است و این مساله اهمیت دارد که بازیکنان در این دیدار معنوی حضور داشته باشند.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------