واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شایعه جدایی برانکو و بازگشت قطبی



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

صداوسیما اخباری را منتشر نکند که باعث تشویش اذهان مردم شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس مذاکره با مربیان دیگری برای تغییر کادر فنی سرخپوشان را رد کرد.


علی‌اکبر طاهری درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیدا کردن یک حامی مالی مناسب و در مجموع کار اقتصادی یک پروژه زمان‌بر است. در همه جای دنیا تیم‌های مطرح قبل از اتمام فصل برای پیدا کردن یک حامی مالی مناسبت برای فصل آینده اقدامات خود را آغاز می‌کنند تا در زمان مناسب با حامی مالی خود قرارداد ببندند اما این شرایط در پرسپولیس وجود نداشت و ما به خاطر زمان کمی که داشتیم نتوانستیم در این مورد به موقع اقدام کنیم.

وی افزود: از طرفی در باشگاه زیرساخت‌های لازم وجود ندارد. جعفر کاشانی رئیس هیئت‌مدیره نیز بارها اعلام کرده که در باشگاه ما زیرساخت‌ها کامل و جامع نیست و در واقع پرسپولیس مثل یک تیم است تا اینکه باشگاه باشد. تا زمانی هم که زیرساخت‌ها فراهم نشود، نمی‌توان کار اقتصادی مهمی را انجام داد. از این رو ما برای فراهم کردن زیرساخت‌ها اقداماتی را انجام دادیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در شرایط فعلی ما ترجیح می‌دهیم لوگوی باشگاه را به مانند یک بسته در اختیار فرد یا شرکتی قرار دهیم تا از آن بهره‌برداری کنند. فصل قبل این کار انجام شد که تجربه تقریباً ناموفقی بود و مشکلاتی را به دنبال داشت. با توجه به این موضوع ما فعلاَ تصمیم گرفته‌ایم برای دو بازی آینده با بانک توسعه تعاون برای اسپانسری توافق کنیم.

طاهری در واکنش به این مسئله که پرسپولیس در هفته‌های آتی برای هزینه‌های خود به چه شکل عمل خواهد کرد و چرا این باشگاه حاضر نشد با اسپانسر باشگاه راه‌آهن همکاری کند، آن هم در حالی که مالک این باشگاه مدعی شده پیشنهاد مالی خیلی خوبی به پرسپولیس داده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این موضوع که در رسانه‌ها عنوان شده چیست. من ادعای آنهایی که گفته‌اند قبل از خرید راه‌آهن به ما پیشنهاد مالی خوبی داده‌اند را به طور کامل رد می‌کنم. این صحبت‌ها وقتی که مطرح می‌شود تشویش اذهان عمومی را در پی دارد و بهتر است این حرف‌ها را بر زبان نیاورند. در خصوص اسپانسر باشگاه نیز باید بگویم ما با دو گروه به تفاهماتی رسیدیم اما بنا به مسائلی که وجود داشت، نتوانستیم به توافق نهایی برسیم. به هر حال با یکی از مراکز معتبر مذاکرات خوبی داشتم که ان‌شاالله هفته آینده این بحث نهایی خواهد شد. هواداران نیز نگران این موضوع نباشند.

وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده و با صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران قطع همکاری کرده است، گفت: تقریباً همین طور است. من در برنامه زنده دیگری هم گفتم که قرار است از این پس تمام وقت خود را صرف مشکلات باشگاه پرسپولیس کنم و هم‌اکنون نیز این کار را انجام می‌دهم و تمام وقت خود را برای این باشگاه گذاشتم تا به کمک اعضای هیئت‌مدیره باشگاه را به خوبی اداره کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض این باشگاه به مسائل داوری نیز تصریح کرد: ما از راه قانونی نسبت به این مسئله اعتراضات خود را نشان دادیم. در تمام برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها وقتی نظرات کارشناسان را شنیدیم همه به این نکته تأکید داشتند که اشتباهات داوری علیه پرسپولیس بوده است. با توجه به این موضوع ما از طریق مراجع قانونی اقدام کردیم تا به این مسئله رسیدگی شود. این کار را کردیم تا به نوعی از حق پرسپولیس و هواداران دفاع کرده باشیم.

طاهری در واکنش به شایعه مذاکره مسئولان پرسپولیس با افشین قطبی برای سرمربیگری این تیم تصریح کرد: باید تأکید کنم نه با افشین قطبی و نه با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و این موضوع را به‌شدت رد می‌کنم. خواهش من از رسانه‌ها مخصوصاً صداوسیما این است که اخباری را به اطلاع مردم نرسانند که باعث تشویش اذهان آنها شود. پرسپولیس کادر خیلی خوبی دارد و کارنامه برانکو نیز روشن است. ما این فصل جوانگرایی کردیم و همه اهالی فوتبال از پیشکسوتان گرفته تا هواداران این اعتقاد رادارند که این پرسپولیس در آینده می‌تواند موفق باشد. در این سه بازی نیز عملکرد تیم خوب بوده و اگر اشتباهات داوری نبود، شاید شرایط بهتری در جدول رقابت‌ها داشتیم. البته باید تأکید کنم که جایگاه ما در اینجای جدول نیست و باید تلاش کنیم تا شرایط تیم در جدول بهتر شود.

وی درباره بازی امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه من مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس هستم، قاعدتاً آرزو دارم که تیمم در این بازی برنده شود و امیدوارم با سعی و تلاش بازیکنان و کادر فنی این اتفاق رخ دهد. هواداران دارایی اصلی باشگاه هستند و شاد کردن آنها وظیفه ماست. من همین جا از تماشاگران تیمم می‌خواهم امروز به ورزشگاه آزادی رفته و به بهترین شکل تیم را مورد تشویق قرار دهند تا بازیکنان اعتماد هواداران را  باور کنند.

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------