آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

علی پروین:نفراتی را دعوت کردیم که هم محبوب هستند هم آماده



اخبار,اخبار ورزشی ,علی پروین

علی پروین در آستانه دیدار تیم فو‌تبا‌ل ستارگان ایران با ستارگان فو‌تبا‌ل جهان با استقبال از چنین دیداری تاکید کرد که حضور ستارگان سرشناس فو‌تبا‌ل جهان در ایران به فو‌تبا‌ل کشور اعتبار می‌بخشد.

علی پروین، مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران که قرار است روز جمعه این هفته‌ در ورزشگاه آزادی به مصاف ستارگان جهان برود، درباره شرایط تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران پیش از برگزاری این دیدار،گفت: این بازی دوستانه است اما برای ما مهم است.مطمئن باشید با آمادگی کامل وارد این بازی می شویم.

اسطوره فوتبال ایران درباره حضور چهره های محبوب در این بازی گفت: ما مقابل تیم منتخب جهان بازی خواهیم کرد.حضور چهره های محبوب فوتبال جهان به این بازی اعتبار می بخشد.ما هم می خواهیم تیمی قدرتمند روانه این بازی کنیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. به همین خاطر مجبور هستیم از کسانی برای این بازی دعوت کنیم که چهره‌های محبوب فو‌تبا‌لی باشند و به لحاظ آمادگی نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. البته این موضوع دلیلی بر عدم توانایی و محبوبیت سایر پیشکسوتان نخواهد بود.

همچنین حسین یاریار، مدیر تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران در این مورد گفت: با تمام احترامی که برای بزرگان فو‌تبا‌ل و پیشکسوتان قائل هستیم باید به این نکته توجه کرد که با توجه به فرصت اندک تا بازی باید در جهت شناسایی و دعوت از آماده‌ترین‌ها به تیم ستارگان ایران اقدام کنیم.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------