پنج عامل ناکامی پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

چهار دیدار و تنها یک امتیاز؛ این برای پرسپولیسی که قهرمان نشدنش برای هواداران این تیم بسیار رنج آور بود و جامعه را تحت تاثیر قرار می داد، در حد فاجعه است که باید ریشه ها و دلایل آن را جستجو کرد و نهایتا مقصرها را پیدا کرد.

اول: مقصر اول بی تردید مدیریت کلان این تیم در وزارت ورزش است که با فروش صندلی‌های مدیریتی به پولدارهای کم تجربه و چیدمان غلط مدیرانی کم تاثیر در تصمیم‌سازی و انتخاب مدیرعاملی بی تجربه در مدیریت فوتبال، پرسپولیس را به ویرانه ای تبدیل کرده است.

دوم: هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس باید با تشکیل یک کمیته فنی و مهیا کردن پول کافی برای برانکو او و تیمشان را کنترل می‌کردند تا پرسپولیس هم وزن و هم قد خودش بسته شود نه هم قد تیم‌های ته جدولی.

سوم: اشتباهات بازیکنان و درگیری‌هایی که منجر به اخراج از بازی شده اند از سوی با تجربه‌ترهایی چون بنگر و نوروزی و البته اشتباهات فردی بنگر، صادقی، سوشا، اومانیا، عالیشاه و ... نقش فراوانی در این ناکامی تاریخی داشته‌اند و معلوم نیست چرا این تیم تمرکز کافی ندارد. آنها پنالتی نمی‌زنند، اخراج می شوند، گل به خودی می زنند،  سایه توپ را می زنند، خروج اشتباه دارند، تک به تک های بسیاری را از دست می دهندو...

چهارم: برانکو با جوانگرایی بیش از حد پرسپولیس را به بد نقطه ای رسانده است، این تیم هرگز نباید تا این حد بدون ستاره و تجربه به میدان برود و البته نمی توان تاکید نکرد که پرسپولیس زیبا بازی می کند و شور جوانی دارد اما باید افزود که ملی پوش و فرمانده و کارگردان و مهندس بازی و در یک کلام ستاره ندارد.  

پنجم: داورها البته شاید در بازی با ذوب آهن و سپاهان یکی دو اشتباه داشته‌اند که در مقابل اشتباهات سلسله‌ای پرسپولیسی‌ها زیاد به چشم کارشناسان نمی آید، البته این موارد به چشم هواداران فوتبال می آید.

با این حال باید تاکید کرد چهار بازی و تنها یک امتیاز پرسپولیس اگر با همین منوال جلو برود دومین قربانی، چهارمین مقصر خواهد بود چرا که اینجا در ایران همیشه گزینه دم دست تر را قربانی می کنند اولویت‌ها را معکوس می بینند.

کما اینکه پارسال هم سه سرمربی و شانزده مربی عوض شدند و البته شرایط تفاوت زیادی با قبل نداشت. برانکو برف تهران را نخواهد دید چون صبر هواداران و مدیران پرسپولیس بعید است که تا این حد زیاد باشد.

طبق جدول معکوس ایران، اولین قربانی البته داوران هستند اما دومین قربانی بعد از اینکه ماجرای داوری تمام شد احتمالا خود برانکو خواهد بود؛ باید دید او برف تهران را می بیند؟

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------