آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

کی روش پس از ورود به ایران چه گفت؟



اخبار,اخبار ورزشی , کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش پس از پایان مرخصی حدود دوماهه‌اش و بازگشت به ایران اظهار داشت: بعد از 4 سال که اینجا هر روز سخت کار کردم این مدت مرخصی برایم خیلی زیاد نبود ولی به هر حال بازگشتم و الان در ایران هستم.

وی در مورد حضور در سمینار مالزی تصریح کرد: فرصت خوبی بود که درباره مسائل فوتبال و مخصوصا بازی ایران و گوام و مسائل مربوط به صدور ویزا برای این مسابقه صحبت‌هایی انجام دهیم.

کی‌روش در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل عدم وجود امکانات در فوتبال ایران مدت طولانی بود که بازنگشته بود، گفت: به هیچ عنوان. دقیقا در تاریخی که از قبل اعلام شده بود به ایران بازگشتم. تمام جزئیات سفر من هماهنگ و با فدراسیون مطابقت داده شده بود و اکنون می‌بینید که در ایران حضور دارم.

وی در خصوص اینکه آیا برای برگزاری تمرینات تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی یا ورزشگاه دستگردی هماهنگی‌های لازم انجام شده است یا خیر، عنوان کرد: تنها مطلبی که می‌توانم اشاره کنم این است که قبل از ترک ایران تمام جزئیات و موارد درباره اردوهای تیم ملی در اختیار فدارسیون فوتبال قرار داده شده بود. امیدوارم و توقعم این است که تمام جزئیات و مواردی که برای اردو احتیاج داریم آماده باشد و اگر این اتفاق نیفتد ناامید می‌شویم.


سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه شایعه حضورش در تیم ملی مکزیک چقدر صحت داشته، گفت: من نمی‌خواهم درباره اینگونه مسائل صحبت کنم چون فوتبال و شایعات همیشه کنار هم بوده‌اند به خاطر همین حوصله توجه کردن به اینگونه شایعات را ندارم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هر روز با او ارتباط داشته‌اند صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: این مسئله درست است. همانطور که گفتم قبل از اینکه به مرخصی بروم تمام برنامه‌ها و جزئیات هماهنگ شده بود. درست است من به صورت فیزیکی در ایران نبودم اما ارتباطم با کادر فنی و همچنین کادر اداری هر روز برقرار بود و از تمام مسائل اطلاع داشتم. مسلما تمام این گزارش‌ها به گوش کفاشیان می‌رسیده است.

وی در مورد اینکه ورزشگاه دستگردی به فدراسیون فوتبال عراق تحویل داده شده و آیا با توجه به بد بودن کیفیت چمن کمپ تیم ملی، تمرینات تیم ملی آنجا برگزار می‌شود گفت: بعد از 4 سال که در ایران حضور دارم باید بگویم برای من فرقی ندارد که در ورزشگاه دستگردی تمرین کنم یا کمپ تیم ملی، بلکه برای من فقط کیفیت زمین مهم است. مسلما اگر زمین تمرین تیم ملی کیفیت نداشته باشد برای فوتبال ملی ایران خوب نیست. 4 سال است که من در ایران هستم اما همان قصه‌های قدیمی مثل فیلم از جلوی چشم ما رد می‌شود. متاسفانه هنوز با همان مشکلات قدیمی روبه‌رو هستیم. می‌توانیم انگ‌های زیادی به فوتبال ایران بچسبانیم اما مسئله‌ای که اشاره کردید، تداوم داشته است.

کی‌روش در خصوص مشکلاتی که ایران و گوام برای گرفتن ویزا دارند و اینکه چطور قرار است این مشکل حل شود، گفت: برای شخص من نگران کننده است که برای سفر به گوام و سفر آنها به ایران به دلیل نداشتن سفارت دچار مشکل شویم اما شاهد بودم که مسئولان گوام گفتند مشکلات متعددی دارند و برای بازی با ایران نمی‌آیند چون تلاش کرده‌اند که ویزا بگیرند.

وی گفت: شفاف است که فیفا و AFC باید قدم برداند همانطور که آنها برای آمدن به ایران مشکل دارند. ما نیز برای رفتن به گوام مشکل داریم و باید این مشکل حل شود. یکی از کارهایی که در مالزی انجام دادم این بود که از AFC خواستم پادرمیانی کرده تا این مشکل را حل کند.

اخبار ورزشی - تابناک 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------