واکنش برانکو به انتشار قراردادش: این مبلغ نصف ارزش واقعی من است



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید با توجه به سوابقی که دارد او و دستیارانش ارزان‌ترین کادر فنی 10 سال اخیر سرخ‌ها را تشکیل داده‌اند.

 برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون سه بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان و سه بازیکن در اردوی تیم المپیک دارد و نیز یکی از بازیکنان این تیم به هندوراس سفر کرده است گفت: بازیکنانی که هم‌اکنون در اختیار تیم هستند در 4 نوبت در تمرین‌ها حضور داشتند و همان گونه که می‌دانید بازیکنان پرسپولیس در چند موج به تیم اضافه شده‌اند.

وی ادامه داد: این اضافه شدن‌ها باعث شد تا مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم زمان‌بر باشد هرچند آنچه من از آن رضایت دارم این است که بازیکنان فشار را تحمل کردند و از عهده وظایفی که به آن‌ها محول شد برآمدند.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: به غیر از ماریچ و حیدریه که مصدوم هستند سایر بازیکنانم را در اختیار دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای جام حذفی دارد گفت: با تمام قدرت به مصاف پیکان می‌رویم. بازیکنانم تنها دو روز قبل از دیدار با پیکان به تیم اضافه می‌شوند. بازیکنان خارجی تیم‌مان باید به لحاظ شرایط زمانی خودشان را با ایران هماهنگ کنند تا مشکل‌ساز نشود. آن‌ها باید زحمت مضاعفی بکشند تا برای دیدار با سایپا آماده شوند. به دلیل اینکه بازیکنان فیکسم را در اختیار ندارم، کار سختی برای هماهنگ کردن آن‌ها خواهیم داشت و علی‌رغم تمام مشکلات موجود، باید در مقابل سایپا و پیکان موفق شویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا جری بنگستون بازیکن اهل هندوراس پرسپولیس عملکردی که در تیم ملی کشورش دارد را در این تیم نشان نمی‌دهد خاطرنشان کرد: او یک روز قبل از آغاز مسابقه‌ها به تیم اضافه شد و در این زمان موجود هم با رقبایی مانند طارمی، علیپور و عالیشاه که در اوج آمادگی بودند مواجه شد. او باید یک سر و گردن از این بازیکنان ایرانی بالاتر باشد تا خودش را به تیم تحمیل کند. او 10 روز دیگر هم از تیم دور می‌شود و این کار را برای او سخت خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه او با یک میلیارد و 810 میلیون تومان لقب گران‌ترین مربی فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرده است، آیا این موضوع را می‌داند گفت: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ چنین مبالغی را اعلام کرده است. در همه جای دنیا این موضوع اسرار کاری در همه باشگاه‌هاست. از آنجایی که چنین موضوعاتی را پیگیری نمی‌کنم نمی‌دانستم. با توجه به قیمت تجاری بازار بین‌المللی فوتبال قراردادم 50 درصد کمتر از رقم واقعی است. به عنوان کسی که در دو جام جهانی حضور داشته و یک مقام سومی جهان، قهرمانی المپیک آسیایی، رتبه سوم جام ملت‌های آسیا، قهرمان جام حذفی لیگ کرواسی، قهرمانی لیگ چین و شخصیت سال فوتبال چین یکی از ارزان‌ترین کادر فنی‌های 10 سال اخیر باشگاه پرسپولیس هستیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: قبل از دیدار با فولاد هم گفته بودم که به اهواز می‌رویم که بجنگیم. در هر صورت بازیکنان ما خودشان را برای ادامه لیگ آماده کرده‌اند و علی‌رغم کیفیتی که داشته‌ایم نتیجه درخوری را کسب نکرده‌ایم. جاه طلبی ما در لیگ برتر و جام حذفی بالاست. در هر دو جام به دنبال قهرمانی هستیم و به بازیکنانم گفتم که باید نهایت تلاش‌شان را بکنند تا هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم. فردا روز هواداران پرسپولیس خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه در عمل به تعهدات مالی ناموفق باشد، بازیکنان این تیم اعتصاب می‌کنند گفت: تا جایی که به مسائل مالی مربوط می‌شود مشکلاتی وجود دارد اما خودم را با این مسائل خسته نمی‌کنم. به قولی که به ما داده‌اند اعتماد دارم و مطمئنم که فردا به قول‌شان عمل می‌کنند.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از دیدار مجدد چلنگر خوشحال است گفت: فکر می‌کنم حضور چلنگر باعث خوشحالی خبرنگاران شده است اما فردا از شر او خلاص می‌شوم (با خنده).

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------